موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

من علاقه زیادی به مسائل مدیریتی دارم. در اینجا می خواهم اولین پست خود را در خصوص تعقل گرایی در عصر حاضر بنویسم. هورک هایمر، از اعضای مکتب فرانکفورت، بر این باور است که تعقل در زندگی انسان باید نقش اخلاقی و ارزشی داشته باشد. به گمان او، در عصر ما سازمان ها برای نیل به اهداف خود تلاشی



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

شركت كنندگان در آزمون استخدام كادر اداری مورخ 4/9/90 قوه قضائیه می توانند با استفاده از كدرهگیری خود از نتیجه آزمون مطلع شوند:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:قوه قضائیه, آزمون اداری,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

بگذارید فنی ساده و عملی را که از همین امروز می تواند کمکتان کند تا توانگر شوید به شما بیاموزم. اگر به این تمرین ادامه دهید حتماً می توانید شاهد توانگری افزونتر و استقلال مالی شوید! اما این قن:



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

من با ایمان و اعتقاد این واژه را انتخاب کردم و حق اوست که یگانه معلم واقعی تاریخ باشد. او بود که حدود پانصد هزار نفر را در میان کوههای صعب العبور آموزش داد و توانست حدود ده هزار نفر معلم تحویل جامعه عشایری بدهد که فقط اینها قادر بودند به میان ایلات رفته و هم ایلیاتی های خود را آموزش دهند و آنها را از فقر و فلاکت و بدبختی و ستم نجات دهند. بی تردید هر کس داستان زندگی بهمن بیگی را بخواند به این امر اعتراف خواهد کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد میتوانند برای تهیه بسته های آموزشی ارشد با 20% تخفیف ویژه به نمایندگی انتشارات ارشد در شهرستان برخوار و میمه به مرکزیت شاهین شهر - بلوار امام - پاساژ ملت - طبقه زیرین - نمایشگاه کتاب علم و صنعت، مراجعه نموده و یا با تلفن همراه 09139039597 تماس حاصل نمایند.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا

خداوند بزرگ را شاكريم كه فرصتي عنايت فرمود تا بتوانيم قدمي در جهت گسترش علم و فرهنگ كشور عزيزمان برداريم و مسيري هموار را در اختيار مخاطبان و داوطلبان علاقمند به ادامه تحصيل قرار دهيم . از آنجائي كه درحوزه كتاب هاي درسي و كمك درسي كارشناسي ارشد كتاب هاي زيادي به رشته تحرير در آمده است، با اين حال وجود يك مجموعه جامع، دقيق، كامل و داراي رفرنس (منابع) مستند احساس مي شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

با خدا شریک شوید. هدایت او را در امور مالی تان هر روز شما بر توانگری شما می افزاید. روز را با طلب هدایت روشن و مشخص درباره یکایک پروژه ها و طرحهای خود آغاز کنید و به پایان برسانید. درباره شیوه برآوردن آرزوها و خواسته ها نیز هدایت مشخص و روشن بطلبید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

رؤیاهایتان را از گوشه و کنار ذهنتان بیرون بیاورید. آنها را پاک کنید و برق بیندازید و صیقل دهید. نگذارید همانجا بمانند و خاک بخورند. دل و جرأت داشته باشید که آنها را بیرون بیاورید و آنها را گردگیری کنید. شهامت اندیشیدن به استقلال مالی را داشته باشید؛ هرچند در این لحظه امری محال به نظر برسد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

«باز هم تکرار می کنم یکی از اصلی ترین نیازهای موفقیت، داشتن حافظه ای قوی است. با تمرین و تکنیک، امکان داشتن حافظه ای قوی میسر است.»

تمرین رادیویی شماره 9 را تکرار کنید.




تاریخ: یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:تکنیک تقویت حافظه12, تکنیک تقویت حافظه 9, ,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

تمرین شماره 7 (کشوهای مغزی) را با همان موضوعات دوباره انجام دهید.




تاریخ: یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:تکنیک تقویت حافظه11,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

درحالی كه روز چهارشنبه 23 آذرماه جمعی از داوطلبان معترض به آزمون وكالت سال 90 مقابل كانون وكلای دادگستری مركز تجمع كرده بودند، رییس سابق اتحادیه كه این آزمون در زمان تصدی او برگزار شده است، تاكید كرد كه بررسی مجدد موارد اعتراضی آغاز شده و نتایج آزمون به زودی اعلام خواهد شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

من فارغ از هرگونه دغدغه به لحظه فکر می کنم و می دانم که بهترین نعمت هستی به من فقط و فقط لحظه است و حق ندارم آن را به خاطر گذشته یا آینده به آتش بکشم. هر چه می خواهد رخ دهد رخ دهد من که در کمال آرامش و شکوه در محل کار حاضرم و شروع عالی در این صبح عزیز دارم. خدا در وجودم حضور دارد و طبیبی است فرزانه که بر هر دردی مرهم می گذارد. اصلاً موقعی که لحظه به لحظه خدا با ماست احساس هر دردی از روی عدم آگاهی ماست. عدم آگاهی ما به نیروی لایزال هستی.




تاریخ: شنبه 26 آذر 1390برچسب:یادداشت, گوگل, استیوجابز,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

چهره شخصی را که اغلب او را می بینید به خاطر بیاورید. تصدیق خواهید کرد که آثار عمومی چهره او را به خاطر دارید ولی آثار جزئی در نظرتان نیست. مشاهده خود را هنگامی که آن شخص را دوباره دیدید تکمیل کنید و تمرین را از نو آغاز کنید تا اینکه تجسمی کاملاً واضح از چهره آن شخص به دست آورید.




تاریخ: چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:تکنیک شماره 8, تقویت حافظه,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

در اين نوشتار مطالبي در خصوص خودتحليلي و راهکارهاي عملي آن تشريح و بررسي مي شوند. خودتحليلي يکي از نيازهاي اصلي رشد و تعالي انسان است که در اين مقاله توجيهات و دلائل لازم ذکر مي شود. ما در اين دنيا واقعيت ها را نمي بينيم و اين موضوع در رابطه با خودمان پررنگتر است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:خودتحلیلی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

اصطلاح شکرگزاری و مزایای آن در جامعه ما بسیار مورد توجه است. آنچه مسلم است جوامع کشورهای دیگر نیز اهمیت این موضوع را درک کرده و به صورت علمی بر روی آن کار کرده اند. بیشتر مردم بر این باورند که شکرگزاری می تواند ضمن اینکه آنها را به نعمت و برکت الهی می رساند



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

به زور آزادنويسي نكنيد بلكه بگذاريد موقعش برسد. زماني كه يك مشكلي برايتان پيش آمد و از همه طرف در بن بست بوديد به نوشتن روبياوريد. در اين زمان تنها نوشتن مي تواند مشكل را حل كند. البته اگر عادت به نوشتن داريد براي برنامه ريزي آينده هم مي توانيد آزاد نويسي كنيد. در آن زمان افقهاي دوردست تري قابل دستيابي است. اگر شما در حالت رهايي هم مي نويسيد در واقع قبل از اينكه مشكلي فرابرسد آن را مورد مطالعه قرار مي دهيد و راههاي مقابله با آن را پيدا مي كنيد و اين به موفقيت شما بسيار كمك مي كند. در واقع علاج واقعه قبل از وقوع مي كنيد و قدرت پيش بيني تان افزايش يافته و گستره ديتان افزايش مي يابد و در آن تصميم به مراتب خوبتري خواهيد داشت.

يكي مي گفت من از چشمانم بدي ديدم ولي از نوشتن نديدم.




تاریخ: دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:آزادنويسي,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

يك روز در محل كار سردرد شديدي گرفته بودم. اين سردرد من مزمن بود و بيشتر بعدازظهرها گرفتار آن بودم. آن روز دكتر به محل كار ما آمد. ديد ريلكس نيستم و علت را جويا شد. من واقعيت را به ايشان گفتم و ايشان خيلي خلاصه و مفيد و با حالت كاملاً جدي به من گفتند: برو همين حالا 50 تا شنا برو.

من شناي بيستمي را نرفته بودم كه احساس كردم سرم دارد خوب مي شود. ادامه دادم و بسيار سبك شدم. فكر كردم معجزه رخ داده است آخه اين سردرد از بچگي با من بود و تا پريود زماني اش طي نمي شد و 2 الي 3 ساعت استراحت نمي كردم خوب نمي شد ولي با يك دستور بسيار ساده ايشان احساس رهايي و آزادي به من دست داد. حال بسيار خوبي پيدا كردم.

از آن به بعد هر وقت سرم درد مي كرد شنا مي رفتم و فوري خوب مي شد. البته بعد از اين دستور فقط 4 الي 5 بار ديگر سر من درد گرفت و اين سردرد كشنده و مزمن، مرا براي هميشه ترك كرد. من هر وقت كسي بگويد سرم درد مي كند به ياد اين خاطره مي افتم و به روح پرفتوح ايشان درود و سلام مي فرستم.

شما هم اگر سردرد داريد مي توانيد امتحان كنيد.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا

موقعی که غمی دلتان را فرا گرفت بنویسید. موقعی که به مشکل لاینحلی برخورد کردید بنویسید. موقعی در تمام دنیا یک ستاره هم ندارید بنویسید. موقعی که احساس می کنید بدبیاری می آورید بنویسید. من باورم این است که دوای تمام دردها را اگر در حوزه توان بشر باشد فقط و فقط در نوشتن است. اگر قرار است بشر دردی را دوا کند بهترین راه و کم هزینه ترین راه همان نوشتن است. پس بنویسید و نتایج معجزه آسای آن را ببینید. آنهاییکه موفق شده اند بدون شک یک نویسنده قهار مسائل روزمره هستند ولی به روی خود نمی آورند یا اینکه نمی خواهند این راز بزرگ را فاش کنند. شاید آنها کمی حسود هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:آزادنویسی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

یکی از علل اصلی موفقیت دکتر حسین پور را من در نحوه تغذیه و دقت وافر در این امر می دانم. با حسابگری بالا در این مورد عمل می کردند. یکی از همکاران دکتر تعریف می کرد در یکی از مأموریتها به شهر چادگان برای انجام تستهای میدانی در سد چادگان اعزام شده بودیم که اتفاقاً دکتر هم به علت اهمیت آن آمده بود. یکی از همکاران برای صبحانه املت درست کردند و خیلی گرسنه بودیم همگی خوردیم تنها کسی که نخورد دکتر بود. هرچند آن همکار تا حدی ناراحت شد که دکتر نخورد ولی دکتر برای تغذیه خود برنامه داشت و اگر این برنامه ریزی را نداشت قطعاً به این مرحله از رشد و تعالی نمی رسید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:اردشی, حسین پور, اردشیر حسین پور, خاطره,,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

این تمرین به نام «کشوهای مغزی» معروف است. سه موضوع برای فکرکدن انتخاب کنید: مثلاً طرحی که در پیش دراید، موضوعی علمی یا ادبی و یا یک خاطره شخصی(تعطیلات، مسافرت ها و غیره). سه دقیقه درباره هر یک از این موضوعات فکر کنید. هنگام سه دقیقه نخستین، جز به موضوع شماره یک فکر نکنید، پس از آن سه دقیقه به موضوع شماره دو، و سرانجام سه دقیقه هم به موضوع شماره سه فکر کنید. در هر یک از این سه مرحله باید از فکرکردن به چیز دیگری و به ویژه دو موضوع دیگر اجتناب کرد.




تاریخ: یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:تقویت حافظه 7,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

در جایی نشسته بودیم و در زمینه های مختلف صحبت می کردیم. یکی از دوستان گفت باید توان شکرگزاری افزایش یابد. همه دوست دارند شکرگزاری کنند ولی واقعاً نمی دانند چگونه؟ با توجه به اینکه روزگار جدید، روش جدیدی برای شکرگزاری می طلبد باید به مردم آگاهی داده شود تا سردرگم نباشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:شکر, شکرگزاری,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

با توجه به اینکه خاطره قبلی که در خصوص جوان ماندن دکتر بیان کردیم لازم دانستم نکاتی را در خصوص علل جوان ماندن به اطلاع برسانم:

1- یکی از اصلی ترین علل جوان ماندن، شور و شوق است. اشتیاق انرژی می آفریند و انسان لحظه به لحظه دارای انرژی بیشتری است. از لحاظ جسمی پیری یک فرآیند طبیعی است ولی با شور و شوق می توان این فرآیند را کند کرد. باید شور و شوق داشت. برای اینکه شور و شوق داشته باشیم باید کودک درون ما زنده باشد. خیلی ها در بزرگسالی کودک درون را می کشند و دارای آداب و رفتار و عادتهای بزرگسالی می شوند و این عادتها، شور و شوق را از آنها می رباید و شور و شوق ابزار جوانی است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

تمرکز برای رشد و گسترش حافظه ضروری است. دقت و مشاهده واقعیتها تنها به شرطی می تواند کافی باشد که به درستی حواس خود را روی این اعمال متمرکز کنیم. لذا باید تمرین های تمرکزی را انجام دهیم:



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:تمرین تمرکز, تکنیک, تقویت, حافظه,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

این شعرها را یاد بگیرید:

کوچ پر زحمت و بی باری بود
در گذر گاه پر از خوف و خطر
درّه و معبر پر گرگ وشغال
یرد، راحتگه پر خاری بود



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

در طول تاریخ هیچ موفقیتی بزرگتر از واقعه عاشورا نبوده است. هیچ کس از جنگ و خونریزی خوشش نمی آید و طرفدار آدم کشی نیست. هیچ کس از عزادار کردن کسی خوشش نمی آید ولی بعضی وقتها به حدی می رسیم که باید وظیفه خود را انجام دهیم. بعضی وقتها ایثار جان بزرگترین موفقیت است. بله موقعی که فرد کاملاً بی کفایت زمام امور را به دست می گیرد و می خواهد از همه بیعت بگیرد آنهاییکه واقعاً به بی کفایتی او ایمان دارند و می دانند که حاکمیت او بر جامعه بشری لطمه می زند باید اعلام مخالفت کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:امام حسین, امام حسن, صلح, عاشورا,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

دکتر اردشیر حسین پور با اینکه حدود 43 سال سن داشت ولی چهره او به جوان بیست و چندساله می ماند واقعاً خود من باور نمی کردم دکتر 43 سال سن داشته باشد و همچنین دیگر همکاران هم از جوانی او علیرغم سن بالا متعجب بودند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:شیخ بهائی, شیخ بهایی, اردشیر حسین پور,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

از کلیه عزیزانی که از این وبلاگ بازدید می نمایند خواهشمند است به منظور تقویت کیفیت و کمیت این وبلاگ، نظرات و پیشنهادات خود را در زیر این عنوان به ما اعلام کنند. قبلاً به خاطر این همکاری کمال تشکر را دارم.




تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

یکی از دوستان تعریف می کرد وقتی دکتر را می بینم بحال خودم غبطه می خورم. چرا یک فرد مثل او باید به این مرحله از رشد و تعالی برسد که صفات الهی در چهره و حرکات و سکناتش پیدا باشد و یکی مثل من از کنترل حداقلی در زندگی برخوردار نبوده و حتی در کمترین فضائل خود نیز شک و تردید داشته باشیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:خودساخته, رشد, خاطره, اردشیر حسین پور,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

من در سال 1377 به عنوان کارشناس کارآموزی معاونت پژوهش دانشگاه صنعتی مالک اشتر مشغول به کار شدم. دکتر برای ساماندهی فعالیتهای پژوهشی خود، رفت و آمد زیادی به معاونت داشت. هرچند ابتدای فعالیتهای او در دانشگاه بود ولی همگان به توانمندی ایشان و جدیت و قاطعیت و جذبه ایشان پی برده بودند و آرزو داشتند دکتر که در آن زمان(فوق لیسانس) بود کاری به آنها واگذار کند و برای همکاری با ایشان دست و پا می شکستند حتی اعضای هیئت علمی نیز بسیار اشتیاق نشان می دادند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

حتماً منتظرید تا امروز را نیز با جملات تأکیدی شروع کنم ولی برنامه را تغییر داده ام. با توجه به بررسی هایی که انجام دادم از این به بعد تصمیم گرفتم به جای جملات تأکیدی خاطره ای از استاد دکتر اردشیرحسین پور برایتان بنویسم و یقیناً خاطره ایشان بهترین جمله تأکیدی هر روز می تواند باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

تغذیه حافظه را فراموش نکنید و غذاهای که به تقویت حافظه منجر می شوند استفاده کنید.

به حافظه خود اعتماد کنید.

هرچه بیشتر به حافظه خود شک کنید کمتر به آن اطمینان پیدا می کنید. هرچه کمتر به آن اطمینان کنید، کمتر می خواهید آن را به کار ببرید. حافظه را وقتی کمتر بکار ببرید کمتر خوب کار می کند. در این صورت بازهم کمتر به آن اعتماد و اطمینان پیدا می کنید و این تسلسل ادامه پیدا می کند تا حافظه شما کلاً از کار بیفتد. استفاده از حافظه برای حافظه ورزش است. چون استفاده نکنید تحلیل می روند و ضعیف می شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 12 آذر 1390برچسب:تکنیک تقویت حافظه, اعتماد, ,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

باز هم یادآوری می کنم حافظه نیاز به بهداشت دارد. باید برای بهداشت حافظه، اطلاعات و آگاهی های خود را افزایش دهیم یا اینکه از یک فرد کاملاً مطلع و آگاه استفاده نماییم. حتی تقلید از شیوه زندگی افرادی که حافظه قوی دارند می تواند بسیار مؤثر باشد. مجدداً تأکید می کنم حافظه همانند دیگر اعضای بدن نیاز به مراقبت دارد یکی از مراقبت های اصلی، ورزش است که در مورد حافظه هم صدق می کند. ورزش حافظه تمرمین هایی که برای تقویت حافظه در نظر گرفته شده و در زیر تکنیک سوم تقویت حافظه را بررسی می کنیم:

این تمرین ساده عبارت است از ترسیم چگونگی صرف وقت دیروز خود و نوشتن کارهایی که انجام داده اید، به طریقی که منظره کاملی  از گذراندن یک روز خود را نوشته باشید. اگر خلائی در حافظه دارید به کار دیگری بپردازید و پس از ربع ساعت یا نیم ساعت دوباره به کار مشغول شوید.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا

خداوند لحظه به لحظه در وجودم حضور دارد و قدرت و خردی است لایتناهی که تمام احتیاجات مرا برآورده و من در کمال فرزانگی و عشق و داوری نیکو از عهده تمام تعهدات مالیم برمی آیم. او با من است و من جزئی از او هستم لذا همیشه بی نیازی ثروا و برکا با من است و من در زندگی همیشه و همه جا غنی و ثروتمند هستم و اقساط مالی ام پرداخت شده و می شود.




تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

 آزادنویسی یک مزایای خاصی دارد. به بیانی دیگرآزاد نویسی همان خودنویسایی است. خودنویسایی یعنی به طور مداوم هرچه از ذهنت عبور می کند می نویسی تا بر اوضاع مسلط شوی. شما موقعی که آزاد می نویسی لذت می بری چون به خواسته دلت عمل می کنی. اگر می خواهی همیشه موفق شوی به خواسته دلت عمل کن. البته خواسته های دل نمی تواند قواعد و قوانین الهی را زیرپا بگذارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:آزادنویسی, عادت دنیایی, حواس مادی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

اولین رمز موفقیت داشتن حافظه قوی است.

برای بیان تکنیک دوم یا تمرین دوم ابتدا چهار اصل بهداشت را ذکر می کنم:

1- به خون خود اکسیژن بدهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:تکنیک, تقویت, حافظه, تکنیک تقویت حافظه,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

امروز به یمن و برکت الهی تمام سلول های بدن من در شادابی کامل به سر می برند و من در مسیر جریان هستی هستم و آرامش و صفای الهی بر من حاکم است. شادابی و راحتی جزء لاینفک زندگی من است.




تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:یمن و برکت الهی, سلول های بدن, آرامش, صفا, الهی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

عصب با ذهن و چگونگی کارکرد آن ، کلام با روش هایی که افراد تجربیات خود را از جهان منعکس می کنند و برنامه ریزی با این واقعیت که افراد طبق برنامه ها ی فردی عمل می کنند ؛ ارتباط دارد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:ان,ال,پی, برنامه ریزی عصبی کلامی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

«حافظه را تحقیر نکنید، آن را تربیت کنید و به اطاعت وادارید.» ژرژ دوهامل از فرهنگستان فرانسه.

اولین تکنیک تقویت حافظه به شرح زیر است(روز اول):

1- یقین بدانیم که همه مردم حافظه دارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:حافظه, تقویت حافظه,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

من واژه جدیدی را در وبلاگ نویسی اختراع کرده ام و تلاش می کنم این اختراع را ثبت کنم. اختراع من آزاد نویسی است یعنی بیایی در وبلاگ خود هرچه از ذهنت می گذرد بنویسی. راحت باشی به هیچ محدودیتی فکر نکنی و فکر کنی که آزادی و هرچه دلت می خواهد بنویسی.

در همین راستا لازم است به اطلاع برسانم یک واژه قدیمی مختص «دختران» را من احیا خواهم کرد. این واژه همان«دلم خواست» است که اگر در دوران های گذشته دختری بر زبان می آورد مجرم بزرگی بود. او منفور می شد در پیش همگان و می گفتند این دختر گفته است من دلم می خواهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:آزاد نویسی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

شاید باورتان نشود ولی به اعتقاد من اولین و مهمترین رمز موفقیت در جنبه های مادی، حافظه قوی می باشد. یعنی هرچه حافظه شما قویتر باشد شما موفقتر هستید و در این شک نکنید. حافظه نیز همانند دیگر اعضای بدن بطور روزانه نیاز به حفاظت و رسیدگی دارد. حافظه نیاز به تغذیه دارد نیاز به ورزش دارد و حتی نیاز به توجه روحی که همان قوی دانستن حافظه خود است دارد. پس حافظه قابل پرورش و نگهداری و نباید به آن بی تفاوت باشیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:حافظه, تست حافظه, تمرین, تقویت,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا