موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

I am thankfull Ican see the beauty all around me.there are those whose world is always dark/I am thankfull... I can walk there are those who have never taken their first step/I am thankfull... my heart can be broken.there are those who are so hardened they can not be touched/I am thankfull... for the opportunity to help others.there are those who have not been so abundantly blessed as I/I am thankfull Ican work there are those who have to depend on others for even their most basic needs/I am thankfull... I have been loved there are those for whom no one has ever cared/

 

خدا را سپاس من میتونم تمام زیبایی هایی پیرامونم را ببینم کسانی هستند که دنیایشان همیشه تاریک و سیاه است/خدا را سپاس من میتونم راه برم...کسانی هستند که هیچوقت نتونستند حتی یک قدم بردارند/خدا را سپاس که دل رئوف و شکننده ای دارم کسانی هستند که اینقدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و احساسی را درک نمیکنند/خدا را سپاس به من این شانس را دادی که بتونم به دیگران کمک کنم کسانی هستند که از این نعمت وافری که به من داده ای بی بهره اند/من میتونم کار کنم کسانی هستند که برای رفع کوچکترین نیازهای روزمره شون به دیگران محتاجند/خدا را سپاس که کسی هست که منو دوست داره کسانی هستند که بود و نبودشان واسه هیچکس مهم نیست.

با تشكر از وبلاگ مهشيد ميناگر




تاریخ: سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:مهشيد ميناگر,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا
 
:: 6:27 ::  نويسنده : مهشید میناگر

آموخته ام که هیچ کس مثل من فکر نمی کند اما من می توانم به افکار دیگران احترام بگذارم/آموخته ام که نفرت آینه دل را سیاه می کند همانگونه که محبت به آن جلا می بخشد/آموخته ام که نمی توانم احساسم را انتخاب کنم اما می توانم نحوه برخورد با آنرا انتخاب کنم/آموخته ام که تنها گذشت می تواند به دوستی عمق و معنا ببخشد/آموخته ام که لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن نگاه را وسعت داد/آموخته ام که فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده را تصاحب خواهد کرد/آموخته ام که شادی هایم را به قیمت ناراحت کردن دیگران به دست نیاورم/آموخته ام که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد فقط دستی است برای گرفتن دست او و قلبی برای فهمیدن وی.




تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:مهشيد ميناگر, محبت, آدم,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

من همیشه خوشحالم می دانید چرا؟برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم انتظارات همیشه صدمه زننده هستند زندگی کوتاه است پس به زندگی ات عشق بورز خوشحال باش و لبخند بزن فقط برای خودت زندگی کن ...قبل از اینکه صحبت کنی گوش کن قبل از اینکه بنویسی فکر کن قبل از اینکه خرج کنی درآمد داشته باش قبل از اینکه دعا کنی ببخش قبل از اینکه صدمه بزنی احساس کن قبل از تنفر عشق بورز زندگی این است...احساسش کن زندگی کن و لذت ببر.              




تاریخ: چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:ويليام شكسپير, شكسپير,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

این دستانی که به ما عطا شده برای یاری دادن و التیام بخشیدن است نه آزار و اذیت کردن/برای شفقت است نه زجر دادن/برای نجات دادن است نه سلاخی کردن/این قلبهایی که به ما عطا شده برای عشق ورزیدن است نه تنفر/به همان اندازه که از زندگی محافظت می کنیم همان اندازه تکامل می یابیم و از این رو همه موجودات نیز با ما تکامل خواهند یافت.(جی-پی واسوانی)

 

به زندگی فکر کن !ولی برای زندگی غصه نخور/دیدن حقیقت است ولی درست دیدن فضیلت/ادب خرجی ندارد ولی همه چیز را می خرد/زندگی معلم بی رحمیست که اول امتحان می کند و بعد درس می دهد با شروع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمدی مهربان باش و دوست بدار دوست بدار.......





تاریخ: سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:خوبي, عشق,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

دومین اردوی خانوادگی قشقایی های شاهین شهر  

 بعد از اولین اردوی خانوادگی قشقایی های شاهین شهر  که در تیرماه 92در روستای موروگ سمیرم برگزار گردید اکنون دومین اردوی خانوادگی قشقایی های شاهین شهر در سمیرم برگزار میگردد. 

 

 هدف این اردو آشناشدن قشقایی های شاهین شهر باهم وایجاد صمیمیت بیشتر بین آنها وهمچنین حفظ وترویج فرهنگ اصیل قشقایی در بین نسل جدید وپیوند آنها با اصالت وهویت خود می باشد. 

  همچنین در مراسم بزرگداشت استادبزرگ محمد بهمن بیگی که در منطقه ییلاقی "اقامتگاه عشایری مروک"برگزار می شود حضوری فعال خواهیم داشت.

از کلیه قشقایی های شاهین شهر دعوت میشود که در این اردو شرکت نمایند. 

  زمان:پنجشنبه 13/4/92 الی 14/4/92

 

مکان:سمیرم-روستای موروگ  

شروع حرکت: ساعت 3عصر پنجشنبه 13/4/92 از بنگاه نادری قشقایی(ابتدای خیابان طالقانی)




تاریخ: سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:موروگ, مروگ, بهمن بيگي, شاهين شهر, قشقايي,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا