پورتال انتشارات ارشد
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

امسال من نمایندگی انتشارات ارشد را در شاهین شهر گرفتم. شروع به کار من از خردادماه 90 آغاز گردید. کار بسیار طاقت فرسایی بود. لطف مسئولین انتشارات بسیار شامل حال من بود. آنها کمک می کردند مساعدت می کردند و من هم بولدوزروار به پیش می رفتم. موفقیت خحوبی کسب کردم. مشاورین خوبی از بهترین ها انتخاب و به داوطلبین مشاوره های خوبی دادیم.

جزوات انتشارات ارشد بسیار قوی می باشد. کتابهای شرح جامه، کتابهای 10 سال کنکور، فلش کارت ارشد و سی دی های زبان و 8 مرحله آزمون اینترنتی، این انتشارات را از دیگران متمایز کرده است. کلیه کسانی که این منابع را تهیه کردند بسیار راضی بودند و این بسیار مایه خوشحالی است. یکی از مهمترین اقداماتی که انتشارات ارشد انجام داده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته بسته های جامع آزمون وکالت می باشد که در نوع خود بی نظیر است و استقبال فراوانی از آن صورت گرفته است.

من به عنوان یکی از نمایندگیهای انتشارات ارشد، استفاده از این منابع را به کلیه داوطلبین در سالهای آینده پیشنهاد می کنم و یقین بدانید که با این بسته ها موفقیت شما تضمین شده می باشد. البته من در اطلاعیه های بعدی سعی خواهم کرد میزان رضایت داوطلبین را از این بسته ها به طرزی منطقی گزارش کنم.






ارسال توسط اله کریم عباس نیا