موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر
مدیرعامل باشگاه قشقایی:
این باشگاه از سال آینده نسبت به ایجاد مدارس فوتبال نیز در استان اقدام کرده و محوریت برنامه‌های خود را اخلاق‌مداری قرار می‌دهد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی،ورزشی ایل قشقایی عصر دیروز در نشست خبری گفت: این باشگاه با توجه به نامگذاری به نام ایل قشقایی می تواند آینده درخشانی برای ورزش فارس در رشته های مختلف ورزشی به همراه داشته باشد.

امرالله‌ یوسفی ادامه داد: این باشگاه از سال آینده نسبت به ایجاد مدارس فوتبال نیز در استان اقدام کرده و محوریت برنامه‌های خود را اخلاق‌مداری قرار می‌دهد.

وی بیان داشت: باشگاه ایل قشقایی خارج از هر نوع سیاسی کاری به کار فرهنگی خواهد پرداخت و امید دارد خود باشگاه بتواند تامین کننده هزینه های خود باشد.

یوسفی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تمام اقدامات این باشگاه بر اساس قانون تدوین و برنامه ریزی می شود.

همچنین در این نشست مدیرعامل این باشگاه افزود: در حال حاضر دو تیم فوتبال توسط باشگاه فرهنگی ورزشی خریداری شده و در لیگ فوتبال شیراز و استان مشغول بازی هستند.

قشقایی چهارمین تیم پرطرفدار لیگ برتر کشور خواهد شد
روح‌الله نجف‌پور با اشاره به جمعیت 5 میلیونی جمعیت ایل قشقایی در کشور ادامه داد: این تیم با توجه به پتانسیل‌هایی و نام بزرگ و افتخار آمیز قشقایی می‌تواند جزو چهار تیم پرطرفدار لیگ برتر کشور شود.

نجف پور خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم فوتبال ایل قشقایی در آینده نزدیک وارد لیگ برتر فوتبال کشور می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در آمدزایی و الگو گیری از باشگاه های مطرح دنیا در این زمینه از برنامه های محوری باشگاه است.
وی افزود: یکی از برنامه های ما استعدادیابی از بین عشایر استان فارس و ایجاد شعبه هایی از این باشگاه در شهرستان های مختلف استان فارس است.
نجف پور گفت: از یکایک عشایر دعوت می کنیم به این باشگاه پیوسته تا بتوانیم برنامه ها را با حمایت آنان پیش برده و نسبت به افتخار آفرینی اقدام کنیم.
کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزش نیز در این نشست گفت: باشگاه ایل قشقایی زیرنظر موسسه فرهنگی ورزشی نام آوران تاسیس شده است.
روح‌الله نجف‌پور افزود: تشکیل تیم های مختله در رده های پایه،ایجاد مدارس فوتبال و تیم داری در تمام رشته ها از برنامه های این باشگاه است.
بهمن بیگی دیگر در ایل قشقایی
افشین حاتمی سرپرست تیم فوتبال قشقایی نیز از حرکت نجف پور مدیرعامل باشگاه ایل قشقایی به عنوان بهمن بیگی دیگر در ورزش ایل قشقایی نام برد و گفت: یکی از اهداف مهم ما ورود تیم فوتبال قشقایی به لیگ برتر فوتبال کشور است و در آینده ای نزدیک نیز این مهم محقق می شود.

وی گفت: از تمام علاقه مندان به ورزش و مسئولان درخواست حمایت مادی و معنوی از تیم فوتبال ایل قشقایی هستیم.

راه اندازی شعب باشگاه در سراسر استان
عضو هیئت موسس باشگاه ایل قشقایی و مدیرامورشعب نیز گفت: به زودی شعبه هایی از این باشگاه در سراسر استان ایجاد می کنیم.

عبدالله ملک پناهی افزود: تیم ایل قشقایی برای سربلندی این ایل افتخارآمیز و حمایت از استعدادهای درخشان عشایر در عرصه ورزش راه اندازی شده است.

عشایر دارای پتانسل های زیادی در عرصه ورزش هستند
همچنین دبیرجمعیت جوانان عشایر فارس نیز گفت: امروز عشایر دارای پتانسل های زیادی در عرصه ورزش هستند و ایجاد باشگاه ایل قشقایی در شکوفایی آن موثر است.

مهران نامداری بیان داشت: امیدواریم با همگرایی تمام عشایر و مسئولان بتوانیم شاهد افتخار آفرینی باشگاه ایل قشقایی در عرصه های مختلف ورزشی باشیم.
منبع:




تاریخ: چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:فوتبال، قشقايي,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا