چرا مراجعه به وبلاگ ها و سایت های بی بندوباری زیاد است؟
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

وبلاگ ها و سایت های زیادی هستند که با سوء استفاده از تمایل غریزی نسل جوان، افکار جوانان را به سمت مسائل بی ارزش و حاشیه ای سوق داده و در واقع فکر و ذهن آنها را به موضوعات فرعی مشغول می کند. به همین آنها از تفکر به مسائل اصلی موفقیت در زندگی بازمانده و آلوده به عادتهای دنیایی می شوند که توان و انرژی آنها را تحلیل برده و باعث ایجاد مشکلاتی اساسی در ادامه زندگی می شود.

وقتی یک سایت یا وبلاگی در مورد آموزش های مهارت زندگی یا رموز موفقیت باز می شود استقبال کنندگان از آن به اندازه وبلاگی که 4 تا عکس آنجوری روی سایت گذاشته نیست بلکه یک چهارم آن است. به جای اینکه وقت خود را به مطالعه رموز موفقیت و تفکر بر روی آن بگذراند به نگاه کردن بر عکسهایی که قوه جنسی آنها را تحریک نموده و فکر آنها را از هم می پاشد و ... .

لذا من در اینجا به جوانان عزیز پیشنهاد می کنم که حداقل به این سایت ها و وبلاگ های موفقیت هم سری بزنند. چرا که مواردی که در این سایت ها گفته می شود که باعث نجات آنهاست و آن سایت ها فقط به دنبال جذب مشتری به هر قیمت و منافع خود هستند. گول نخوریم.

هر زمان نسبت مراجعه به سایتهای فوق که من نام آنها را قرمز می نامم کم شد آن وقت می توان گفت ما در مسیر یک رشد فرهنگی و فکری گام برمی داریم.






تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:غریزه, گول,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا