رفتارها و باورهای خودمخرب
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

بايد رفتارها و باورهاي خودمخرب را كم كنيد و مهارت هاي را بياموزيد تا كامروايي و خودشكوفايي بيشتري عايدتان مي شود. براي كم كردن باورها و رفتارهاي خودمخرب اول بايد آنها را شناسايي كنيد. براي شناسايي بايد خودتان را واقعاً از ديد شخص ثالث ارزيابي كنيد.

صبح از خواب بيدار مي شويد احساس مي كنيد نااميد هستيد و دليلي نمي بينيد كه زودتر از خواب بيدار شده و كارها را پيگيري نماييد. اين احساس نااميدي در ابتداي صبح باعث مي شود به قول خودمان، قلم پايتان خرد شود و توان رويارويي با مسائل و مشكلات بعدي را از دست بدهيد. يا بهتر بگوييم فكر منفي، فكر منفي مي آورد. اين قدر افكار منفي انباشته مي شود كه ذهن ما كلاً در اختيار افكار منفي قرار مي گيرد و رفتار، باور و افكار منفي، توان ما را تحليل مي برند. شور و شوق است كه انرژي مي آفريند و تحرك به وجود مي آورد.

اگر صبح با نااميدي و يأس شروع كنيد ديگر رغبتي براي انجام امور روزمره نيز باقي نخواهد ماند و باعث مي شود مشكلات و مسائل شما زيادتر شده و عصبي تر شويد و عصبي شدن باعث از بين رفتن انرژي است. در واقع رفتار، باور و افكار منفي سيكل جامع از بين برنده توان و انرژي است.

نااميدي يا يأس هم يك رفتار يا باور مخرب است. بايد آن را حذف كرد. چه راهكارهايي براي اين باور يا رفتار نخرب وجود دارد؟ با مطالعه و بررسي زندگي خود، انسانهاي ديگر، و دستورات بزرگان و تعاليم ايدان الهي، مي توان اين راهكارها را پيدا كرد.

ادامه دارد ....






تاریخ: سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:رفتار, باور, رفتار مخرب, خودمخرب,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا