به درون توجه كنيم.
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

براي كمك به فرآيند دروني شما پيشنهاد ميكنم:
1)
واقعاً با خود و ديگران صادق باشيد .به خود و ديگران دروغ نگوئيد ،حتي اگر گفتن حقيقت براي شما زيان بار باشد.اين بدين معني است كه بازي كردن را متوقف كنيد.گول زدن خود و ديگران را متوقف كنيد بخصوص وقتيكه خودتان را گول مي زنيد برخلاف طبيعت خود عمل
مي كنيد و اين چيزيست كه درون خودتان را نمي بخشيد.به ياد داشته باشيد كه هر بار عادت بد يا الگوي قديمي را دنبال مي كنيد،مجدد آن را تقويت مي كنيد.هم اكنون آن را متوقف كن . به ياد بياور اولين جمله موفقيت را"فقط امروز" (kyodakawa)
2)
همين كه هستي را گرامي بدار.خواهان اين و آن نباش .هم اكنون،در اين لحظه توقف كن و خودت را به همين صورت دوست بدار. به خطاها،كوتاهي ها و ندانستن ها اعتراف كن.و از آنها لذت ببر.چه آزادي به شما مي دهد.
3)
الگوهاي منفي را رها كن.افكار و الگوهاي قديمي به ملاقات شما مي آيد.ابتدا به آنها آگاه شو و هرگز با آنها مقابله نكن.راحت باش و هرآن چه به مغزت مي آيد بپذير.زماني كه آگاهي به فكر يا احساسي كه دوست نداري مشغولت می كند،انرژي زا كردن آن را متوقف كن.بخاطر داشته باش كه اين شما هستيدكه به فكر مي انديشيد و هيجان را احساس ميكنيد. فقط نه بگو...هرچه را انرژي زا كني رشد مي كند و قوي ميشود.هر آنچه را كه انرژي ندهي از بين مي رود.
4)
هم اكنون به موقعيت هاي ناسازگار بپرداز، آنها را به آينده ببر.اگر با كسي مشكل داري،در همان لحظه وقوع آن را حل كن ، بدون درگير شدن با ديگري .اين راه ،تجمع حركات آني شمارا مانع مي شود.چنانچه تاسف چيزي را در زندگي مي خوريد،تلاش كنيد و هم اكنون آن را رفع كنيد.همين حالا.
5)
قضاوت را رها كن و جائي براي هرآنچه كه در زير آسمان است بوجود آور.خود را مورد قضاوت قرار دادن درون را خالي مي كند.عملي كه از خلا بيرون ميآيد متبرك است.
6)
مسئول زندگي خودت باش و گناه،ترس و نگرش منفي خود را به ديگري نسبت نده.زماني كه مسئوليت كارهاي خودت را به عهده گرفتي ،فكر و احساس تو فروتن مي شود.در ملاقات ديگران فروتني را تمرين كن.
7)
شكايت نكن.آنچه كه براي تو و در اطراف تو اتفاق مي افتد قسمتي از داستان زندگي توست.هرچه را كه تجربه مي كني تو هستي.آن را جشن بگير.
8)
اجازه بده احساس گناه و ترس تو بروند.ترس و احساس گناه ذهن را مسموم مي كنند.اگر مي خواهي سالم بماني از آنها دوري كن.
9)
با والدينت در صلح باش.چه زنده و چه غير زنده.آنها كليد خوشبختي تو هستند.اگر به درستي با آنها ارتباط داري و آنها را بعنوان والدين دوست مي داري ،با نيروي ماه و خورشيد تغذيه مي شوي و دايره انرژي كامل مي شود.با كامل شدن آن يك موجود تازه مي تواند متولد شود.


توصيه هاي عملي
1)
خوبی هاي خود را بيدار كن. آگاه باش به آنچه كه هستي و هرآنچه كه در اطرافت اتفاق مي افتد. خوبی هايت را بكار گير.آگاهي كمك مي كند ارزش زندگي را بداني و دانستن ارزش به  قلبي باز مي انجامد.
2)
در مورد چيزهايي كه نمي داني صحبت نكن و تمرين كن كه بگويي"نمي دانم".
معلمي كه به دانستن همه چيز تظاهر ميكند نمونه یک بيمار است.بهترين دارو خود شما مي باشيد.
3)
براي روابط اجتماعي خود ارزش قائل شو.به مربيان هميشه اين پيشنهاد را داشته ام که براي گنج دوستي ارزش نهند.يك شراكت سالم نيز بسيار مهم است.
بعد از اينكه معلمي در كارش به پختگي خاصي رسيد شاگردانش او را مورد انتقاد قرارنمي دهند.
تعداد بيشماري از معلمان شناخته شده را ديده ام كه به خارج از كشورمي روند.زيرا آنجا كسي آنها را ارزیابی نمي كند.دوستانتان به شما مي گويند كه چه موقع زياده روي كرده ايد.
4)
در راه معنوياتتان همه چيز را شفاف نگه داريد وچندين كار را هم زمان انجام ندهيد.در زندگي ممكن است دانستن چگونگي انجام كارهاي متعدد كمك باشد ولي در دنياي درون شما فضاهاي با ارزش را با مقدار زيادي خرت و پرت هاي روشنفكرانه پر كرده ايد.خانه تان را تميز نگه داريد.آن وقت است كه ميهمان مي آيد.

 





تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:ريكي, درون,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا