استقلال مالی(2)
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

حراست از اندیشه عاطفی و ذخیره انرژی برای استقلال مالی ضروری است. به عبارت دیگر برای توانگری پایدار باید شهامت متفاوت بودن را دست کم برای مدتی داشته باشید. لحظه یی که انسان باید از خودش دل و جرأت نشان دهد لحظه یی که در معرض خطری شدید است. آدمی برای پیروزی چشمگیر باید آماده و مشتاق خطر فراوان باشد. این بدان معناست که باید دارو ندار خودش را در معرض آزمایش قرار دهد.

البته این به معنای زندگی منزوی و یا گوشه گیری از دنیا نیست. کاملاً برعکس، به معنای یک زندگی شادمانه و رضایت بخش و سرشار از نشست و برخاستهای موافق و هماهنگ و عاری از هرگونه فعالیت غیرلازم است. وقتی تصمیم می گیرید که از نظر مالی مستقل شوید بیدرنگ ذهنتان را به این که«مردم چه فکر می کنند» می بندید و شهامت تمرکز بر هدفتان را پیدا می کنید.وقتی به سوی توانگری پیش می روید دیگر اهمیت نمی دهید که همکاران پیشین شما چه فکر می کنند زیرا بی تردید هرچه بگذرد همراه با گسترش نگرشتان، آشنایان و روابطی تازه و رضایت بخش تر و هماهنگ تر خواهید آفرید.

بیشتر مردمان موفق، بزرگ می اندیشند و خودشان و همکارانشان را محدود نمی کنند. اگر می خواهید از بسیاری از اندیشه ها و باورهای حقیر رها باشیدبزرگ اندیشیدن را آغاز کنید. حواستان را متوجه استقلال مالی کنید تا کسانی که کوچک می اندیشند از سر راهتان کنار بروند. در این راه دوستانی پایدار خواهید یافت که به شیوه یی دلپذیر به یاریتان می شتابند تا از نردبان ترقی بالا بروید.

فکر نکنید آنهایی که ما را در دستیابی به اهدافمان دلسرد می کنند و زبان به نصایح می گشایند حسود و یا دشمن ما هستند بلکه آنها به علت اینکه فراتر از عادت های دنیایی را مشاهده نمی کنند فکر می کنند ما راه خطا می رویم و به همین خاطر زبان به نصیحت گشوده و از نظر خودشان برای ما دلسوزی می کنند. همه خوبی ما را می خواهند ولی چون تحت تأثیر افکار حقیر و بی ارزش هستند آدرس غلط می دهند.

این بود قسمت دوم استقلال مالی منتظر قسمت سوم باشید.






تاریخ: چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:اندیشه عاطفی, توانگری, نصایح, فکر, تمرکز,,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا