تصمیم جدید
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

به نام خدا

امروز من تصمیم های جدیدی گرفتم.  تصمیم هایی که شاید اگر به دیگران بگویی بخندند ولی ما نباید به این خنده ها توجه کنیم بلکه باید تصمیم بگیریم. دیگران بیخود نگران ما هستند در حالی که هیچ نقشی نمی توانند در زندگی ما داشته باشند. ماها کلاً عادت داریم نگران دیگران باشیم اولاً به ما ربطی ندارد ثانیاً کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. لذا به نگرانیهای دیگران توجه نکنیم آنها تحت تأثیر نداشته های خود هستند و به همین خاطر نداشتن را هنر می بینند و هرگونه ابتکار یا خلاقیت را خطرناک می شمرند. لذا نترسیم و تصمیم جدید بگیریم یا اینکه راهبردمان در زندگی این باشد که هر روز تصمیمهای جدیدی در زندگی داشته باشیم. خلاصه باید جرأت داشته باشیم. تصمیم گیری نیاز به جرأت دارد.

خوب بودن تصمیم مرحله بعدی کار است. تصمیم اگر خوب باشد خوب است. باید شرایط یک تصمیم خوب را بدانیم. بعد از این مراحل توکل کنیم. توکلت علی ا... .

من تصمیمهایم را نمی گویم ولی یک تصمیم خیلی فوق العاده گرفتم. تصمیم را به هیچ کس نمی گویم چون افراد زیادی هستند که من را دوست دارند ولی تحت تأثیر زمان و مکان و حواس مادی هستند تلاش خواهند کرد تا من را از این تصمیم بازدارند و تصمیمم را تکه پاره کنند البته قصد آنها خیر است ولی چون آگاهی ندارند اینکار را می کنند فکر می کنند به من خوبی می کنند.

لذا تصمیم هایتان را به هیچ کس نگویید به دلائل مختلف تصمیم های شما را تکه پاره می کنند و سعی در شکستن اراده شما دارند. یکی دو تا هم نیستند آنها تلاش می کنند.

پس تصمیم هایتان را مخفی نگهدارید و بگذارید فقط خودتان بدانید چه تصمیمی گرفته اید. اگر تصمیم های خود را مخفی نگهدارید یک لذت دیگری دارند و باعث ایجاد انرژی هستند موقعی که تصمیم را می گویید مانند این است که خود را دشارژ کرده اید.






تاریخ: دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:تصمیم, راهبرد, ,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا