ويژگيهاي منحصر بفرد انتشارات ارشد
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

 

بسته های جامع آزمون منابع کارشناسی ارشد توسط «انتشارات ارشد» بي‌شك جزو اولين اقدامات جامعی است که در اين زمينه به صورتي كامل طبقه‌بندي و تأليف گرديده است.
این مجموعه با دقت و با لحاظ کردن مشکلاتی که در تمام بسته های دیگر وجود داشت و همچنین استفاده از خلاقیت و نوآوری و ابتکار جوانان موفق که به تازگی در کنکور کارشناسی ارشد رتبه های یک رقمی داشته اند تهیه گردید.
میزان قبولی های انتشارات ارشد و کسب رتبه های یک رقمی زیادی که به دست آمده نشان از پرمحتوا و با کیفیت بودن بسته های جامع انتشارات ارشد دارد.
این انتشارات جوان ترین و تخصصی ترین انتشارات در حوزه ی کارشناسی ارشد می باشد و به همین خاطر کامل ترین بسته تهیه گردیده است.
از ویژگیهای منحصربفرد این انتشارت، تعداد زیاد مولفین است. هر درس با یک مولف نخبه تهیه شده است و یک نفر مسئول تمام دروس یک رشته نگردیده است.
در هر بسته برای جامع و کامل شدن منابع، امکانات زیر وجود دارد:
1-   کتابهای شرح جامع: به صورتی روان و طبقه بندی شده تهیه گردیده که خواننده به راحتی می تواند بر مطالب مورد نظر تسلط یابد و از پیچیده کردن پرهیز نموده است.
2-   کتابهای 10 سال کنکور در یک کتاب جداگانه ای برای هر درس تهیه شده که از کارهای منحصربفرد این انتشاراتی است.
3-   فلش کارت کامل دروس نیز اقدام ارزنده ای است که در این مؤسسه انجام شده است.
4-   به درس زبان در این بسته اهمیت ویژه ای داده شده است و لذا کسانی که این بسته را تهیه نمایند یک امتیاز ویژه نسبت به دیگر بسته ها دارد.
5-   ....





ارسال توسط اله کریم عباس نیا