مصاحبه با آقاي ميررشيد حسيني اقدم حائز رتبه 144 رشته فيزيك دانشگاه صنعتي مالك اشتر
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

 

جناب آقاي حسيني اقدم ابتدا در صورت تمايل خود را بطور دقيق معرفي فرماييد:

من ميررشيد حسيني اقدم فارغ التحصيل رشته فيزيك دانشگاه صنعتي مالك اشتر هستم و امسال توانستم با استفاده از منابع انتشارات ارشد شاهين شهر رتبه 144 را در اين رشته در سطح كشور به دست آورم.

آيا منابع انتشارات ارشد در موفقيت شما تأثيري داشته است؟

اين منابع به صورت علمي و دقيق طراحي شده اند. با استفاده از اين منابع داوطلب از بلاتكليفي و سردرگمي نجات پيدا مي كند. منابع واقعاً جامع بوده و كليه سرفصلها را پوشش مي دهد. موقعي كه اين منابع را تهيه مي كني از هر منبع يا مرجعي بي نياز هستي و اين نقطه قوت بي نظير اين مجموعه است. لذا جواب من مثبت است.

آقاي حسيني اقدم، كيفيت بسته هاي انتشارات ارشد را در چه مي بينيد؟

يكي اينكه خلاصه تمام سرفصلها در شرح جامع آمده با پوشش تمام سرفصلهاي مورد قبول وزارت متبوع. دوم اينكه تستهاي سالهاي گذشته به صورت تشريحي و با ذكر رفرنس پاسخ داده شده است. سوم اينكه مطالب به صورت ساده و روان گفته شده طوري كه وقتي اين منابع را مطالعه مي كني به سادگي مطالب و فرمولهاي سخت را درك كرده و اعتماد به نفس لازم را براي رقابت كنكور به دست مي آوري. چهارم اينكه تستهاي كنكور مشابه تستهاي كتابهاي انتشارات ارشد طراحي شده بود و اين بسيار به داوطلب كمك مي كند.

البته بعضي از منابع در انتشارات ارشد بطور خاص واقعاً فوق العاده بود و بطوري كه با يك بار مطالعه، اينجانب توانستم در مكانيك تحليلي موفقيت قابل توجهي كسب نمايم.

اگر توصيه اي براي داوطلبين كنكور ارشد داريد بفرماييد:

منابع جامع انتشارات ارشد با توجه به اينكه جوانترين بسته هاي منابع ارشد مي باشد معايب بسته هاي ديگر را برطرف نموده و با توجه به 100درصد مكاتبه اي بودن آن، در حال حاضر جامع ترين منابع مي باشند و با توجه به نكات گفته شده در بالا مشخص است كه استفاده از اين بسته با موفقيت همراه است.

آقاي حسيني اقدم از جنابعالي به خاطر شركت در اين مصاحبه تشكر مي كنم.






ارسال توسط اله کریم عباس نیا