چرا دكتر رحيم زارع برنده شد؟
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

سئوال را بدون مقدمه و بي پرده مطرح مي كنم. چرا زارع انتخاب شد؟

جواب را نيز بي پرده و شفاف بيان مي كنم. زيرا او از جنس ديگري بود. او از جنس خودمان بود. او در مجالس كه مي نشست بالا و پايين نداشت. او احترام بزرگ تر ها را داشت. او راحت بود. او كلاس نمي گذاشت. او خود را در پشت درب هاي بسته اسير نكرده بود. او با جوانان حامي اش به راحتي رفت و آمد مي كرد و با رعايت تمام جوانب با آنها بود. او قصد فاصله گرفتن به بهانه پست مهم وكالت نداشت. او علي رغم جواني اش، جاافتاده و فروتن بود. مي گفت: اگر قرار باشد الان كه به مجلس نرفته ام كلاس بگذارم واي به حالم موقعي كه به مجلس رفتم.
خوب دقت كردم ديدم كه روش آقاي دكتر زارع روش شهيدان پركشيده دوران دفاع مقدس است. تمام تصميمها با جوانها در ميان گذاشته مي شد. از آنها مشورت مي گرفت.
اولين دليل برنده شدن زارع همين بود كه او توانست با سادگي و صداقت و همدلي، قلبهاي هوادارانش را تسخير كند. خلاصه و مفيد، دليل دوم تحصيل و تجربه ي بي نظيري بود كه او با كار، تلاش، استمرار، تفكر و هدفگزاري، آن را به دست آورده بود.
زارع آمد
زارع با برنامه آمد
زارع با عشق و صفا و صميميت آمد
زارع با كوله باري از تجربه، اجرا و مديريت آمد
حال
زارع خواهد ماند
زارع با خصلتهاي خاكي مردان خدا خواهد ماند
زارع با تلاش و پشتكار به اين مردم وفادار خواهد ماند
ذكر اين مطالب به جهت حفظ وي‍‍ژگيهايي است كه در اين مرد خاكي و فرهيخته يافت مي شود  و در دوران ما واقعاً كمياب است.
مي دانيم و يقين داريم كه اگر قرار بود غبار مقام و منصب و مال بر اين ويژگيها بنشيند در سازمان بازرسي كل كشور مي نشست و اين فقط از بهر آن چيزي است كه در دلمان گذشت و حداقل درس عبرتي براي ديگراني باشد كه مي خواهند قدم در راه خدمت، بگذارند.
روزهاي انتخابات گفتيم: « اينك ماييم و يك راه مشخص و زارع با كوله باري از تجربه و صداقت در مسير ما قرار گرفته است» و مصمم انتخابش كرديم. اكنون جنس وظيفه ما تغيير كرده است.
جنس وظيفه ما از اين بعد همكاري، نظارت،  اطلاع رساني و بالابردن آگاهي هاي شخصي و عمومي است تا با تسلط بر مطالبات به حقمان، نماينده محبوب مان را در انجام بهتر كارها ياري نماييم.
زارع انسان توانمند و فرهيخته اي است و به زعم ما به تنهايي مي تواند منشأ اثر فراوان باشد ولي ما همه وظيفه داريم همانطور كه در انتخاب ايشان تلاش كرديم در راستاي كمك به ايشان كه غالباً فكري است كوتاهي ننموده و مسئوليت خود را تمام شده فرض نكنيم و از طرفي بدانيم كه هرگونه دخالت بيجا و مانع تراشي از روي توقعات بي مورد مي تواند باعث كندي رشد شود.
اكنون ماييم و حاجي و يك راه نرفته كه بايد برويم.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا