تأييد يا عدم تأييد انتخابات در حوزه انتخابيه آباده، بوانات و خرمبيد
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

واقعاً چه كسي مسئول اين همه شايعه در خصوص تأييد و يا عدم تأييد حوزه انتخابيه آباده، بوانات و خرمبيد است؟. طرفداران هر دو كانديد در جهنمي از ابهام و ترديد به سر مي برند و روند زندگي بسياري از آنها حالت عادي را از دست داده و مشغله ذهني و فكري شان فقط اين مسأله شده است. چه كسي پاسخگوي ناراحتي و نارحت كردن اذهان عمومي است؟ چه كسي بايد تاوان اين همه ترديد و دودلي كه در جامعه كاشته مي شود بدهد؟ اين ترديد و دودلي ها هزينه هاي زيادي دارد كه بعضاً غيرقابل جبران است. بعضاً باعث مي شود كه شك و شبهه اي در مردم ايجاد شود كه كاري دارد صورت مي گيرد و خداي ناكرده ذهن مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي مخدوش نمايد البته مردم داناتر و آگاه تر از اين حرفها هستند و به موقع وظايف انقلابي خود را در حمايت از نظام بي نظيرشان انجام خواهند داد. كساني كه در داخل اين نظام توانستند كانديد شوند در مقابل حفظ نشام مسئولند.

ولي آيا حق اين ملت فهيم و بزرگوار است كه اين همه بذر ترديد و دودلي بيفشانيم و ضمن اتلاف منابع بيت المال در راستاي خواسته هاي دشمنان خارجي گام برداريم. شايعه فقط به كام دشمن شيرين است. همه ي ما برادريم و روزي بايد دوباره كنار هم بنشينيم و گل بگيم و گل بشنفيم ولي چرا الان اينگونه تيشه به ريشه خود مي زنيم و راهي براي بازگشت برادري و اخوت باقي نمي گذاريم؟ چرا هرچه از دستمان براي تخريب مي آيد كوتاهي نمي كنيم.

يقيناً نظام دقيقتر و قويتر از اينها است كه مقهور شايعات بي پايه و اساس شود ولي ما در پيشگاه وجدان خود و در پيشگاه منافع ملي و مردمي مسئوليم كه واقعيت را بپذيريم و از دست و پا زدن هاي بي مورد و ناشيانه خودداري كنيم تا بتوانيم نظام مقدس جمهوري اسلامي را تحت زعامت و رهبري داعيانه حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي به صاحب اصليش، امام زمان«عج» بسپاريم.

پس بياييد از جو انتخابات بيرون آمده و با نشر شايعه هاي دروغين، بر روي اعصاب مردم خودمان راه نرويم و يك كمي هم انصاف داشته باشيم.






ارسال توسط اله کریم عباس نیا