جشنواره «اگر قره قاج نبود» و تور گردشگري پا به پاي قره قاج برگزار نمي شود
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

تغییر زمان تور گردشگری قرقاج و جشنواره قشقايي

ضمن تشكر از تمام عزيزاني كه با تماس تلفني، نامه،پيامك، ايميل و اعلام نظر در وبلاگ اينجانب  و ملاقاتهاي حضوري اعلام آمادگي كردند به اطلاع مي رساند تورگردشگري قرقاج و جشنواره قشقايي به زمان ديگري موكول گرديده و فعلا" برگزار نمي گردد.

در چندين ماه گذشته ضمن هماهنگي با نهادها و سازمانهای مختلف ،گروههاي فعال قشقايي و انجمنهاي دانشجويان قشقايي در دانشگاههاي مختلف كشور، شخصيتهاي مهم فرهنگي و سياسي ، شعرا ، نويسندگان و اهل قلم قشقايي، مجريان برنامه ها و جشنواره هاي قشقايي، معلمين گرامي  ، شاگردان قديمي و دوستان  استاد بهمن بيگي وبه خصوص  خانواده محترم بهمن بيگي و شنيدن نظرات آنان و پس از مشورتهاي فراوان مصلحت برآن شد تا  تور گردشگري قرقاج وجشنواره  قشقايي فعلا" برگزار نگردد واميدواريم بتوانيم  درآينده  با هدفي بهتر و والاتر برگزار كنيم.

ضمنا" نهادها و گروههايي نيز خواهان  حذف نام قشقايي و بهمن بيگي از تور و يا برگزاري تور با نامي ديگر يا در مكاني ديگر بودند كه با هدف تور هم سو و جهت نبود.

تمام تلاش اينجانب و دوستان ديگر اين بود كه  گامي هرچند كوچك در راستاي اطلاع رساني ، مرور خاطرات  و بيان گوشه هايي از فرهنگ پربار و غني ايل بزرگ قشقايي برداشته شود و مايل نيستم  ناخواسته با قدمهاي نسنجيده به ضرر ايل قشقايي و استاد مرحوم بهمن بيگي  اقدامي كرده باشيم.

لذا  فقط در سالگرد درگذشت استاد بهمن بيگي(اردیبهشت ماه)  همراه با تمامي دوستان  بر سر مزار آن مرحوم گرد مي آييم.

 ضمنا" اگر افراد و يا گروههاي ديگري با عناوين مشابه قصد برگزاري تور با مضمون قشقايي و قرقاج و موارد ديگر در مكان و زمان قبلي را داشته باشند مورد تاييد اينجانب نبوده  و هرگونه اطلاع رساني فقط از طريق وبلاگ اينجانب (شكوه ايل قشقايي(داغلار)) صورت خواهد گرفت.

   

                                                                                                  با تشكر

                                                                                 عضو كوچك ايل بزرگ قشقايي





تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:قره قاج, مكو, سيف آباد, جشنواره قشقايي,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا