اعلام حمایت قشقائیها و خانواده های استان فارس مقیم شاهین شهر از آقای حاجی
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

به نام خدا

آنهاییکه مشکلات فرهنگی را به عنوان دغدغه های انتخاباتی خود مطرح می کنند آیا می دانند با در نظرگرفتن جمیع جهات در حوزه شاهین شهر، برخوار و میمه، علت اصلی این مشکلات ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و همه به خوبی می دانیم مهمترین موضوع در مشکلات اقتصادی، اشتغال است.

موقعی که جوان پر از انرژی و توان ما بیکار است چه کند؟ چقدر خود را در خانه حبس کند تا گرفتار مشکلات فرهنگی نشود؟ به چه مشغول باشد تا اوقات بگذرد؟ همه می دانیم انرژی جوانی حد و حصر ندارد و با این انرژی سرشار چه کند و آن را در کجا تخلیه کند؟

آیا ما در قبال او مسئول نیستیم در حالیکه منبع قدرت و امکاناتی در دست ماست که او در آن سهیم است؟ آیا ما حق داریم به خاطر منافع خود، آنها را نادیده بگیریم؟

جوان ما اگر بیکار نباشد چه دلیلی دارد کنار خیابان صف بکشد و ... . این جوان مگر کیست یا قوم و خویش من است و یا اقوام تو. غریبه که نیست فرزند همین آب و خاک است و از همه چیز حق دارد و این حق او غیرقابل انکار است.

همه ی ما سهم یکسانی از این منبع قدرت و امکانات ملی داریم و نمی توانیم این همه قدرت و امکانات را به نفع خود مصادره کنیم. لذا با همه ی تفاصیل فوق، وظیفه ی ما در قبال مسئولیت و اختیاری که به ما داده شده این است که به فکر برنامه ریزی جامع و شطرنجی برای این جوانان باشیم و تأکید می کنیم که اولین قدم برای رشد و تعالی آنها، برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال است.

عزیزان! مشکل امروز جامعه ما بخصوص شهر شاهین شهر، اشتغال جوانان است و لذا شعار ما این است که ایجاد یک شغل برای یک جوان بسیار مهمتر و حیاتی تر از ساختن ده ها مسجد و حسینیه است.

اکنون کسی از میان ما برخاسته است که با صداقت و خلوص نیت، شعار خود را اشتغال جوانان با پشتوانه ای که از تجربیات ارزشمند اجرایی خود در شهرستان مهم کاشان به دست آورده، اعلام نموده است. آنچه حاجی در کاشان اجرا کرده و توانسته 22 هزار شغل مستقیم و با آبرو برای جوانان ایجاد کند و برنامه های اقتصادی دیگر که بسیاری از آنها در مدیریت و اجرا در سطح کشور بی نظیر بوده، درصد بیکاری را از آمار متوسط کاشان 7/12 به 6/7 درصد برساند بهترین گزینه ما برای حل مشکلات فرهنگی می باشد.

آقای حاجی با ایجاد سایت خودروسازی سایپا در کاشان و با کنترل و نظارت دقیق، آن را به بهره برداری رسانده و اکنون روزانه حدود 400 دستگاه تیبا تولید می کند. اشتغالی که توسط همین سایت ایجاد شده بطور مستقیم 3000 نفر می باشد.

آیا اگر این چنین برنامه ای در این حوزه همانند کاشان عملی شود با توجه به جمعیت کمتری که نسبت به کاشان دارد آیا نمی تواند تحولی در بحث اشتغال جوانان ایجاد کند؟

آقای حاجی این بسته و دهها بسته اقتصادی جامع و برنامه ریزی شده را در سطح کاشان با در نظر گرفتن اهداف و برنامه های کلان عملی نموده و تجربه آن را دارد تا این بسته ها را با سعی و خطا و هزینه ای بسیار کمتر در شاهین شهر اجرا نماید.

اکنون ماییم و یک راه مشخص. حاجی با تجربه ای درخشان در مسیر انتخاب ما قرار گرفته است و اختیار با ماست که با انتخاب چنین فرد برجسته ای در مدیرت شهرمان تحولی بیافرینیم.

منش این مرد، خاکی بودن او، عدم اشرافی گری و پرتلاش بودن ایشان، بهترین ضمانت برای تحقق وعده هایی است که قبلاً توسط ایشان بطور عملی اجرا شده و نشان از استمرار چهره درخشان اجرایی اش دارد.

اگر قرار بود آقای حاجی کار نکند می توانست در زمانی که فرماندار ویژه بود و یا مسئولیت های بزرگ دیگری داشت کار نکند و حاجی نشان داده است که به بزرگی مسئولیتها توجه ندارد بلکه به بزرگی مردمی توجه دارد که باید برایش کار کند. پس یقین بدانیم که حاجی وکیل خاکی تر و باصداقت از حاجی امروز خواهد بود.

ما قشقائیهای مقیم شاهین شهر به همراه خانواده های محترم استان فارس مقیم شاهین شهر با توجه به در نظر گرفتن جمیع جهات، آقای حاجی را به عنوان کاندیدای منتخب خود انتخاب نموده ایم و با توجه به اطمینانی که به انتخاب خود داریم از عموم شهروندان محترم تقاضا داریم با انتخاب آقای حاجی، راه را برای شکوفائی اقتصادی شهر و متعاقب آن حل مشکلات فرهنگی مهیا فرمایند.

یقیناً مردم با فرهنگ منطقه شاهین شهر، برخوار و میمه با درک و بینش عمیقی که دارند این بار فارغ از هرگونه نگاه و نگرشها به پای صندوق های رأی می آیند و با انتخاب فردی برجسته و نخبه، منشأ تحولی عظیم در شهر و دیار خود خواهند شد.

جمعی از قشقائیها و خانواده های استان فارس مقیم شاهین شهر





ارسال توسط اله کریم عباس نیا