مشکلات و موانع
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

مشکلات و موانع ابزار امتحان الهی هستند. شما موقعی که با مشکلی مواجه می شوی در واقع مورد لطف و عنایت الهی هستی. چون این امتحان در واقع همانند امتحانات درسی، پله های رشد و ترقی تو هستند. موقعی که با مشکلی مواجه می شوی اظهار عجز و ناتوانی نکن بلکه خوشحال شو که خداوند می خواهد در صورت موفقیت در این امتحان به تو رتبه بالاتری بدهد. مشکلات می خواهد به تو آگاهی بیشتری بدهد. خوب دقت کن!

پس مشکل به طور کلی یک چیز خوب است. موانع قابل استقبال هستند. اگر خواهان رشد و تعالی هستیم باید به استقبال مشکلات و موانع برویم و حتی از حضور آنها قلباً خوشحال شویم.

خداوند دوست دارد بنده اش رشد کند و مجموعه هستی این چنین عمل می کند و لذا این به عنوان قاعده هستی در طول تاریخ بوده است و نمی توان از آن فرار کرد. پس بهتر است که برای رشد و تعالی خود این موضوع را بپذیریم و خودمان به استقبال مشکل و مانع برویم. البته نه اینکه برای خود مشکل درست کنیم نه. مشکلی و مانعی که از طرف خداوند به ما می رسد ارزش دارد ما باید مواظب باشیم خودمان برای خودمان مشکل درست نکنیم ولی اگر مشکلی پیش آمد بدون هرگونه ناراحتی و گله و شکایت برای حل موفقیت آمیز آن به استقبال آن برویم.

مشکلات می خواهند به ما درس بدهند لذا باید درسهای لازم را گیریم نه اینکه غرغر کنیم و از زمین و زمان گله و شکایت داشته باشیم. موقعی که ما وظایفی که تشخیص دادیم انجام دادیم دیگر تکلیفی برای ما نیست.






تاریخ: پنج شنبه 20 آبان 1390برچسب:مشکلات, موانع, درس, گله, شکایت,,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا