فوق ستاره فروش شوید(8) - ویژگیهای پردرآمدترین فروشندگان حرفه ای
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

پردرآمدترین فروشندگان حرفه ای در هر زمینه ای 100 درصد مسئولیت در قبال زندگی و اتفاقات را که برای آنها روی می دهد، می پذیرند. آنها احساس می کنند که در استخدام خود هستند. این اشخاص حاضر نیستند در مقام توجیه حرف بزنند و عذر و بهانه بیاورند. حاضر نیستند دیگران را سرزنش کنند و آنان را مسئول و مسبب مشکلات زندگی خود تلقی نمایند. آنها مسئولیت کامل در قبال زندگی خود را پذیرا می شوند و از انتقاد کردن یا شکایت کردن دست بر می دارند.

نکته مهم این است که هر چه مسئولیت بیشتری بپذیرید، بیشتر خودتان را دوست می دارید و به خودتان احترام می گذارید. و هر چه خودتان را بیشتر دوست بدارید و به خود احترام بیشتری بگذارید، خوش بین تر و مثبت تر می شوید. هر چه مثبت تر باشید، خود را خلاق تر و سازنده تر احساس می کنید. وقتی مسئولیت بیشتری می پذیرید، قدرت شخصی بیشتری پیدا می کنید. نسبت به خود احساسی عالی پیدا می کنید، فروش بیشتری می کنید و سرانجام به جایی می رسید که احساس می کنیدتوقف ناپذیر هستید، و تبدیل به یکی از نیروهای طبیعت می گردید.

اساس شخصیت سالم پذیرش کامل مسئولیت شخصی در قبال زندگی و همه حوادثی که در زندگی شما اتفاق می افتد. از حالا به بعد خودتان را رئیس یک شرکت کارفرمایی بدانید که تنها یک کارمند دارد، و این کارمند کسی جز شما نیست. خودتان را مسئول فروش محصولتان در نظر بگیرید. خودتان را رئیس زندگی خودتان بدانید.

برای یک فروشنده خوب در تمام جنبه ها تمرین کنید. هیچ کس از مادر فروشنده متولد نمی شود فروشندگی با تمرین و یادگیری به اوج می رسد و اگر به این امر ایمان داشتیم برای فروشنده قوی شدن تلاش می کنیم و موفق خواهیم شد.





تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا