فوق ستاره فروش شوید: یادگیری(7)
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

می توانید آنچه را برای دستیابی به هدفتان نیاز دارید بیاموزید. محدودیتی در کار نیست. برایان تریسی

برای کسب درامد بیشتر، به یادگیری بیشتری نیاز دارید. نمی توانید صرفاً با بیشتر کار کردن و استفاده از توانمندیهای موجودتان، درآمد بیشتری به دست آورید. اگر می خواهید در آینده درآمد بشتری داشته باشید، باید روشهای جدید را بیاموزید. به یاد این گفته قدیمی بیفتید:«هرچه کاری را که می کنید بیشتر انجام دهید، از آن بهره بیشتری نصیب می برید».

واقعیت این است که ما با انفجار دانش و فن اوری رو به رو هستیم که در تاریخ جهان سابقه ندارد. این پیشرفتها، رقبای جدیدی خلق می کنند و در نتیجه باید برای آنکه بیشتر نتیجه بگیریم و روشهای سریعتر و ارزان تری را پیدا کنیم، تلاش کنیم. به همین دلیل است که یادگیری پیوسته شرط موفقیت در کار فروش است.

آینده از آن یادگگیرندگان است، نه کسانی که صرفاً می خواهندبر تلاشهای خود بیفزایند. فروشندگان پردرآمد در مقایسه با فروشندگان متوسط، پول و زمان بیشتری صرف بهسازی و ارتقای مهارتهای خود می کنند. در نتیجه می توانند در هر بازاری 5 تا 10 برابر دیگران کسب درآمد کنند.

یادگیری پیوسته و ادامه دار در حکم یک برنامه رشد و اعتلای ذهنی برای قهرمانان فروش است. با یادگیری پیوسته، می توانید در رقابتها به طرز شایسته ای ظاهر شوید. یادگیری ادامه دار، نگرشی است که پردرآمدترین فروشندگان از آن بهره دارند.

خوشبختانه، حفظ کردن خود در رفیع ترین سطح فروشندگان به مراتب ساده تر از باقی ماندن در سطح قهرمانی حرفه ای است. برای باقی ماندن در سطح بهترین ها در کار فروش، باید همه روزه روی ذهن خود کار کرد.

برنامه یادگیری ادامه دار در فروش از سه اصل کلیدی تشکیل می شود:

1-پیشروها یادگیرنده هستند.

اصل اول ایجاب می کند که به طور پیسته در زمینه کاری خود مطالعه کنید. همه روزه یک ساعت زودتر از خواب بیدار شوید و یک ساعت درباره فروش مطلب بخوانید. روزنامه را کنار بگذارید. تلویزیون را خاموش کنید. به جای آن کتاب بخوانید. زیر مطلب هم خط بکشید و نکات برجسته را در دفترچه ای یادداشت کنید. دنبال ایده های عملی که بلافاصله بتوانید از آنها استفاده کنید بگردید. مطالب را در ذهن خود مرور کنید و تصور کنید که از این مطالب در فعالیتهای فروش خود استفاده می کنید.

سئوال می کنید چه کتابی بخوانیم؟ کتابهایی در مورد فروش از نویسندگان مختلف. اگر شروع کنید بهترین کتابها را پیدا کرده و خواهید خواند.

اگر هر روز یک ساعت درباره فروش بخوانید هفته ای یک کتاب و در سال 50 کتاب می خوانید. آیا می دانید اشخاص به طور معمول سالان یک کتاب می خوانند. با 50 کتابی که می خوانید شما امتیار و برگ برنده بزرگی در دست دارید و شما در سطح فروشندگان برتر ارتقا می یابید.

برای اخذ مدرک دکتری و نوشتن رساله دکتری خود به خواندن 30 تا 50کتاب نیاز دارید. بنابراین با خواندن 50 کتاب در سال، در واقع مدرک دکتری می گیرید و به یکی از آگاه ترین فروشندگان تبدیل می شوید. کافی است در هفته یک کتاب بخوانید.

اصل دو و سوم را در قسمت بعدی می آوریم.





تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:مهدی قراچه داغی, عبدالهی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا