فوق ستاره فروش شوید(1)
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

اگر می خواهید انسان موفقی باشید باید فروشنده موفقی باشید. فروشندگی در زندگی همه ماها در همه اقشار و صنف ها جاری است نباید فکر کنیم که فقط آنهایی که در مغازه ها و دکان ها می نشینند فروشنده اند. یک دانشجو یک فروشنده است. یک استاد یک فروشنده است. یک راننده تاکسی یک فروشنده است. همه فروشنده ایم و اگر خود را فروشنده دیدیم که واقعیت هم همین است آنگاه برای ارتقای توان فروش تلاش کردیم در زندگی خود موفق خواهیم شد. یک انسان معنوی هم یک فروشنده است. هر کسی چیزی عرضه می کند و در قبال آن به منافعی یا مادی یا معنوی فکر می کند. اصولاً در دنیا چیزی خارج از فروش نیست پس باید در راستای ارتقای توان فروش خود تلاش کنیم.

پس از ذکر این خلاصه قصد دارم اولین روش فروش عالی را بیان کنم:

اگر می خواهید فروشنده موفقی باشید باید مانند یک فروشنده عالی فکر کنید. لذا بهترین راه و آسانترین راه این است که بروید یک فروشنده عالی را پیدا کنید و از او رازهای موفقیتش را بپرسید. آنگاه آنها را بکار ببرید. ما هم می توانیم یک فوق ستاره فروش باشیم به شرطی که بخواهیم و بعد مانند یک فروشنده عالی فکر کنیم.

فروشنده عالی چگونه فکر می کند؟ فروشنده فوق ستاره به خود ایمان دارد که می تواند فوق ستاره باشد. او وارد کار فروش می شود و سپس مداومت و استمرار دارد و کوتاه نمی آید. و روز به روز هم بر مهارت و دانش خود نیز می افزاید. پس سه اصل مهم برای فروشنده عالی را به شرح زیر خلاصه می کنیم:

1-به خود و توانایی خود ایمان داشتن و وارد کار فروش شدن و تکرار جملات تأکیدی مبنی بر توانایی در فروش

2- مداومت و استمرار داشتن(این اصل بسیار مهم است هرچقدر هم توانمند باشید ولی مداومت نداشته باشید موفق نخواهید شد).

3-بطور روزانه بر مهارت و دانش خود افزودن(آنهاییکه فروش فوق العاده ای هستند خیلی با فروشنده های قبل از خود فاصله ندارند ولی یک مقدار فاصله را همیشه با مهارت و دانش و نکته سنجی با بقیه دارند و همین علت موفقیت و چزء 20درصد قرار گرفتن آنهاست.)

تمرکز ذهنی در فروش بسیار مهم است چون موقعی که وقت بیشتری برای فروش در ذهن خود قائل می شوید ذهن ناخودآگاه بسیاری از راههای فقو العاده را برای شما شناسایی می کند که زمانی برایتان محال به نظر می رسید.





ارسال توسط اله کریم عباس نیا