برگزاری نمایشگاه منابع جامع کنکور کارشناسی ارشد و آزمون وکالت در شاهین شهر
موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

خداوند بزرگ را شاكريم كه فرصتي عنايت فرمود تا بتوانيم قدمي در جهت گسترش علم و فرهنگ كشور عزيزمان برداريم و مسيري هموار را در اختيار مخاطبان و داوطلبان علاقمند به ادامه تحصيل قرار دهيم . از آنجائي كه درحوزه كتاب هاي درسي و كمك درسي كارشناسي ارشد كتاب هاي زيادي به رشته تحرير در آمده است، با اين حال وجود يك مجموعه جامع، دقيق، كامل و داراي رفرنس (منابع) مستند احساس مي شد.

دغدغه داشتيم كه اي كاش مي شد تمامي منابع پراكنده و گاهاً دست نايافتني كنكور در يك مجموعه به گونه اي جذاب و شيوا آماده مي شد و همچنين سؤالات دوره هاي قبل كنكور نيز به گونه اي تشريحي پاسخ داده مي شدند، كه خدشه اي بر آن وارد نشود و خيال داوطلبان عزير آنقدر آسوده باشد كه اطلاعات مندرج در پاسخنامه ها را براي بهره گيري در آزمون خود بكار گيرید.

اين كار با ياري خداوند بزرگ و همكاري نخبه ترين دانشجويان و اساتيد كشور در انتشارات ارشد هماهنگ گرديد و در مقاطع تحصيلي از كارداني به كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در حوزه آزمون هاي سراسري و آزاد بسته هاي آموزشي شامل كتاب هاي بانك سؤالات و كتاب هاي شرح جامع دروس آماده گردید. در تهيه مجموعه هاي فوق الذكر از فارغ التحصيلان كارشناسي ارشد كه حائر رتبه هاي تك رقمي كنكور مي باشند استفاده كرده ايم، تا شما عزيزان بتوانيد در راستاي افزايش توان علمي خود در جهت نيل به مقصود خويش نايل آيید. بدون ترديد مي توان گفت كه براي اولين با ر در نظام آموزشي كشور مجموعه اي به اين سبك عرضه مي شود كه در كيفيت و كميت بي نظير بوده و تمامي نيازهاي داوطلبان عزيز را پوشش داده است. اميد است كه استفاده از اين مجموعه ها عزيزان را در جهت موفقيت در آزمون ياري رسان باشد.

نمایندگی انتشارات ارشد در شاهین شهر آمادگی ارائه خدمات به کلیه همشهریان عزیز در شهرستان برخوار و میمه و به مرکزیت شاهین شهر دارد

شاهین هشر - پاساژ ملت - طبقه زیرین - نمایشگاه علم و صنعت

                                      با آرزوی موفقیت برای همه دانش پژوهان گرامی

                                                                                                                    انتشارات ارشد

                                      مجری منابع جامع آزمون کارشناسی ارشد و بسته های جامع آزمون وکالت





ارسال توسط اله کریم عباس نیا