موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

از وفور نعمت خدا که پیوسته در زندگیم متجلی می شود به وجد می ایم. از برکت بیکران خدا که اینجا و اکنون بیش از اندازه ی مورد نیازم جلوه گر می شود سپاسگزارم.




تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:نعمت, برکت, ,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

اکنون نظم الهی برقرار شده و حفظ می شود. والاترین هماهنگی در اینجا حاکم است.




تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:نظم الهی, هماهنگی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

اکنون امتحان الهی من را فراگرفته است. من به استقبال این امتحان می روم و خود را ارتقاء می بخشم. خدا به من این نیرو را داده است که همیشه و در هر امتحانی خوشحال و شاداب هستم.




تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:شاداب, خوشحال, امتحان الهی,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

راه حل الهی بهترین راه حل است. هم اکنون راه حل الهی پدیدار می شود.




تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:راه حل الهی, بهترین راه حل,,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

خدایا لحظه به لحظه با توأم. از نیروی لایزال تو بهره مندم و از شادی و شکوه تو سیرآب. من با توأم و خوشحالم و آنچه در دور و بر من است خوب است و خوب است و خوب است و خوب. هرچه در اطراف من است تجلی توست پس همه چیز دوست داشتنی هستند و من همه آفریده های تو را دوست دارم. من لحظه به لحظه با توأم و چشمهایم، گوشهایم، دست هایم، پاهایم، ذهنم، عقلم، پلک هایم، پوستم، ناخن هایم، انگشتانم، شبکیه چشمم و همه و همه از تو نیرو می گیرند و هرلحظه شاداب تر و قوی تر می شوند. من در توأم چه بخواهم و چه نخواهم. من در منبع نعمت و برکت و شکوه هستم. من بی نیاز از همه ام. چون در توأم و جزئی از توأم.




تاریخ: چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:جمله تأکیدی, لحظه به لحظه, انگشت, دست, گوش,,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

در اینجا چند قانون ساده مطرح شده که با رعایت آنها تبدیل به فرد محبوب رییس، همکاران خود و همچنین ارباب رجوع، خواهید شد: 1- اگر برای انجام کاری بیرون می روید به همکارانتان پیشنهاد کنید کارهای کوچک آنها نظیر آوردن ناهار، خرید تمبر یا آوردن لوازم اداری مورد نیاز را برایشان انجام دهید. 2- ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:رموز موفقیت در محل کار,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

1- بهینه سازی سیستمهای یادگیری با شعار هر روز بهتر از دیروز پیشرفت تصاعدی ایجاد می کند. هر روز یک رکورد جدید بشکنید و یک گام اساسی بردارید. کارهای جدی را آسان بگیرید و کارهای آسان را جدی بگیرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:رموز موفقیت در کنکور,,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا

امروز همانند ماه جدید من تازه و سرحال هستم. امروز من از جوهر غنی خدا سرشارم و این سرشاری در ابعاد روحی و جسمی باعث آرامش و سلامت کامل گردیده و به واسطه عشق بی پایان الهی نشاط و شادابی کامل دارم.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا

امسال من نمایندگی انتشارات ارشد را در شاهین شهر گرفتم. شروع به کار من از خردادماه 90 آغاز گردید. کار بسیار طاقت فرسایی بود. لطف مسئولین انتشارات بسیار شامل حال من بود. آنها کمک می کردند مساعدت می کردند و من هم بولدوزروار به پیش می رفتم. موفقیت خحوبی کسب کردم. مشاورین خوبی از بهترین ها انتخاب و به داوطلبین مشاوره های خوبی دادیم.

جزوات انتشارات ارشد بسیار قوی می باشد. کتابهای شرح جامه، کتابهای 10 سال کنکور، فلش کارت ارشد و سی دی های زبان و 8 مرحله آزمون اینترنتی، این انتشارات را از دیگران متمایز کرده است. کلیه کسانی که این منابع را تهیه کردند بسیار راضی بودند و این بسیار مایه خوشحالی است. یکی از مهمترین اقداماتی که انتشارات ارشد انجام داده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته بسته های جامع آزمون وکالت می باشد که در نوع خود بی نظیر است و استقبال فراوانی از آن صورت گرفته است.

من به عنوان یکی از نمایندگیهای انتشارات ارشد، استفاده از این منابع را به کلیه داوطلبین در سالهای آینده پیشنهاد می کنم و یقین بدانید که با این بسته ها موفقیت شما تضمین شده می باشد. البته من در اطلاعیه های بعدی سعی خواهم کرد میزان رضایت داوطلبین را از این بسته ها به طرزی منطقی گزارش کنم.




ارسال توسط اله کریم عباس نیا

وبلاگ ها و سایت های زیادی هستند که با سوء استفاده از تمایل غریزی نسل جوان، افکار جوانان را به سمت مسائل بی ارزش و حاشیه ای سوق داده و در واقع فکر و ذهن آنها را به موضوعات فرعی مشغول می کند. به همین آنها از تفکر به مسائل اصلی موفقیت در زندگی بازمانده و آلوده به عادتهای دنیایی می شوند که توان و انرژی آنها را تحلیل برده و باعث ایجاد مشکلاتی اساسی در ادامه زندگی می شود.

وقتی یک سایت یا وبلاگی در مورد آموزش های مهارت زندگی یا رموز موفقیت باز می شود استقبال کنندگان از آن به اندازه وبلاگی که 4 تا عکس آنجوری روی سایت گذاشته نیست بلکه یک چهارم آن است. به جای اینکه وقت خود را به مطالعه رموز موفقیت و تفکر بر روی آن بگذراند به نگاه کردن بر عکسهایی که قوه جنسی آنها را تحریک نموده و فکر آنها را از هم می پاشد و ... .

لذا من در اینجا به جوانان عزیز پیشنهاد می کنم که حداقل به این سایت ها و وبلاگ های موفقیت هم سری بزنند. چرا که مواردی که در این سایت ها گفته می شود که باعث نجات آنهاست و آن سایت ها فقط به دنبال جذب مشتری به هر قیمت و منافع خود هستند. گول نخوریم.

هر زمان نسبت مراجعه به سایتهای فوق که من نام آنها را قرمز می نامم کم شد آن وقت می توان گفت ما در مسیر یک رشد فرهنگی و فکری گام برمی داریم.




تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:غریزه, گول,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا