موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

آن مرد آمد

آن مرد در باران آمد

آن مرد با عشق و صفا آمد

آن مرد با برنامه آمد

آن مرد با كوله باري از تجربه، دقت و پركاري آمد

سئوال را بدون مقدمه و بي پرده بيان مي كنم. چرا حاجي برنده شد؟

جواب را نيز بي پرده و شفاف بيان مي كنم. زيرا او از جنس ديگري بود. او از جنس خاك خورده هاي دوران دفاع بود. او در مجالس كه مي نشست همانند شهيدان باكري و باقري و ... مي نشست. بوي آنها را احساس مي كردي. روي آنها را مي ديدي. او از جنس همان خاكيان پركشيده اي بود كه توانست با استمرار راه بي آلايش آنها دل همه را بربايد. او از جنس نابغه هاي جنگ و دفاع بود.

اگر رضائي ها، باكري ها، خرازي ها، همت ها و ... نبودند و با نبوغ خود دشمن تا بن دندان مسلح را به عقب نمي راندند الان ما چه وضعي داشتيم. آنها نابغه هاي بي بديل ايران زمين هستند. حاجي از جنس آنهاست. حاجي از جنس مرداني است كه بالاي مجلس را جاي خود نمي داند بلكه قلوب مردم را بهترين مكان براي خود انتخاب كرده است.

اولين دليل براي برنده شدن حاجي همين بود كه او توانست با عشق و منطق قلبهاي ما را تسخير كند. دليل دوم تجربه اي كه بي نظير بود.

آن مرد خواهد ماند

آن مرد با خصلتهاي خاكي مردان خدا خواهد ماند

آن مرد با تلاش و پشتكار وفادار به اين مردم خواهد ماند

اين مطالب نه از بابت چاپلوسي است بلكه از جهت حفظ وي‍‍گيهايي است كه در اين مرد خاكي يافت مي شود  و در دوران ما واقعاً كمياب است.

مي دانيم و يقين داريم كه اگر قرار بود غبار مقام و منصب و مال اين ويژگيها را بپوشاند در كاشان مي پوشاند و اين فقط از بهر آن چيزي است كه در دلمان گذشت و حداقل براي ديگراني باشد كه مي خواهند قدم در راه بزرگي بگذارند.





تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا