موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

اول: خوب گوش دهید

برای یادگیری مستمر باید گوش شنوا داشت. شما بدون گوش شنوا نمی توانید یک یادگیرنده خوب باشید. به همین خاطر انسان دارای دو گوش و یک زبان است. گوش دادن به نوارهای آموزشی در همه وقت به خصوص در اتومبیل که ذهن انسان فراغ بال بیشتری دارد بسیار مؤثر است. گوش دادن واقعی به مشتری هم واقعاً آموزنده است. ما اکثراً به حرف های مشتریان توجهی نداریم و فقط به این فکر می کنیم که مشتری را توجیه کنیم در حالیکه اولین مرحله در توجیه مشتری خوب گوش دادن به حرفهای اوست. زمانی که شما به حرف مشتری دقیق و باتوجه گوش می دهید اولاً بهترین توجیه برای مشتری است که از شما خرید کند و ثانیاً اگر خوب توجه کنید چیزهایی یاد می گیرید که از هیچ منبع دیگری نمی توانید یاد بگیرید.

توصیه می کنم به نوارهای فروش در هنگام رانندگی گوش کنید این معجزه می کند. حتی اگر می خواهید مطلبی را خوب یاد بگیرید در هنگام رانندگی آن را از طریق نوارهای آموزشی یاد بگیرید.

دوم: از متخصصان بیاموزید

برای یادگیری خوب و بد تکنید، کلاس نگذارید، از هر کسی و هر جایی که توانستید یاد بگیرید. به توصیه دیگرانن توجه کنید و در صورت لزوم از آن استفاده کنید. در همایشها و دوره های آموزش شرکت کنید. همایشها بسیار مهم هستند.

توجه: توجه: فروشندگان بزرگ حتماً در همایشها و دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

سوم: قاعده 3 درصد را راعیت کنید

3 درصد درآمدتان را برای آموزش و یادگیری خودتان سرمایه گذاری کنید.





ارسال توسط اله کریم عباس نیا