موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

بنام خداوند عشق آفرین 

 

افرادی که به نوعی در خصوص مسائل متافیزیک کنجکاو می باشند و حداقل به مطالعه در این زمینه علاقمند می باشند. همیشه از خود می پرسند آیا انسانهای روحی یا کسانی که قادر به انجام اعمال خارق العاده و خارج از توان انسانهای معمولی می باشند از نظر معنوی چه وضعیتی دارند؟

بعبارت دیگر آیا اصولاً افرادی که در مراحل بالایی از قدرت های درونی هستند به همان نسبت نیز در مراحل معنوی و عرفانی پیشرفت کرده اند یا خیر؟

مثلا کسانی که قادرند روی آتش راه بروند بدون اینکه اثری از سوختگی در آنها مشاهده شود یا ذهن دیگران را بخوانند و اراده خودشان را به دیگران تحمیل کنند و یا کسانی که با قدرت ذهن اجسام سخت را می شکنند و یا آنها را بحرکت در می آورند و یا حتی کسانی که با انرژی های خود بعضی از امراض را درمان می کنند. و

آیا براستی این دسته از انسانها چه تفاوتی با عموم مردم و انسانهای معمولی دارند ؟

شاید بتوان بصورت کلی در این خصوص قانونی را به این ترتیب بیان نمود:

 

الف: اصولاً انسانهایی که در عرفان و خودشناسی و معنویت مراحلی را طی کرده اند و همچون ستارگانی درخشان روی زمین به گذران زندگی مشغول هستند مطمئناً از قدرت های  روحی بسیار زیادی برخودار ند و براحتی قادرند با استفاده از نیروهای درونیشان اعمالی خارق العاده و شگفت انگیز انجام دهند اما همان گونه که قبلا بیان شد اینان جز در موارد استثنایی و ضروریات از این توانهایشان استفاده نمی کنند البته این دسته افراد در جهت مثبت و منافع عمومی و کمک به دیگران استفاده از توانهای روحیشان را برای خود مجاز می دانند.

 

ب: دسته دیگر انسانهایی هستند که هدفشان فقط کسب قدرتهای روحی می باشد و برای رسیدن به آن با تمام وجود تلاش کرده اند و با یکسری تمرینات تمرکزی و ذهنی و انواعی از ریاضت های ساده و گاهی سخت به این قدرتها دست یافته اند.

این افراد خود دو دسته اند:

1 بعضی از آنها بعد از اینکه مراکز انرژی درونی خود را کشف و فعال نموده اند به دلیل درک گوشه ای از عظمت خداوند تحت تاثیر این نوع شناخت در خود تغییراتی بوجود آورده اند بعبارتی همزمان با بدست آوردن آرزوهایشان نوع خواسته های آنها نیز تغییر کرده است و با خود عهد می ببندد ُجز در موارد مفید و مثبت از نیرویشان استفاده نکنند مثلاً ممکن است این افراد انزرژی درمانگران خیلی خوبی بشوند یا دیگران را در مشکلات زندگی کمک وراهنمایی کنند که صد البته نقش بسیار مفیدی در جامعه ایفا می نمایند.

 

2  دسته ای دیگر از این انسانها که قدرتهای روحی خود را فعال نموده اند هدفی جز کسب شهرت وثروت و ارضای تمایلات ندارندو در واقع از این قدرتهای خدادادی در جهت خدمت به سایرین استفاده نمی کنند .ممکن است ایندسته از افراد در زندگی مادی بسیار موفق باشند. آنهامعمولاً برای رسیدن به اهدافشان از اعمالی مانند جادوی سیاه ودستکاری در روال عادی زندگی و آزار واذیت دیگران کوتاهی نمی کنند .

این افراد نه تنها در مسیر پیشرفت عرفانی قرار ندارند بلکه بدلیل سوءاستفاده از قدرتهای خدادادی هر چه بیشتر از کمال حقیقی فاصله گرفته اند ومطمئناً هم در این جهان وهم در جهان اثیری دچار عواقب فوق العاده وخیمی خواهند بود که خود با دست خویش ساخته و پر داخته اند 

بنا براین نمایش نیروهای درونی به تنهایی ملاک معتبری برای سنجش معنویت ، عرفان و خود شناسی و یا درست بودن راه کسانی که از آنها استفاده می کنند نمی باشد .

جالب اینکه بسیاری از فرقه هایی که خود را عرفانی نیز می دانند دلیل برتری ودرستی راه خود راانجام بعضی ازامور محیر العقول می دانند که اصلاً قابل اعتماد نمی باشد .

در واقع انجام این اعمال صرفاً بیانگر عظمت ووسعت دنیای درونی همه انسانهاست وهر انسانی با هر مرام ومسلکی قادر به کشف وپرورش و استفاده  از این نیروهای خدادادی می باشد

 در حقیقت ما وظیفه داریم در راه کشف و پرورش این  توانهای درونی برای ترسیم کردن زندگی زیباتری برای خود ودیگران بکوشیم وبه این وسیله سطح معرفت وشناخت خود را نیز افزایش دهیم.

 

(( صور فکری )):

 

یکی از پتانسیل های درونی انسانها که بصورت باالقوه در وجود هر انسانی بودیعه نهاده شده است قدرت تجسم وخیالبافی می باشد .معمولاً خیالبافی را چیز خوبی نمی دانند . اما اگراین قابلیت ذهنی را پرورش دهیم وبطور منظم وحساب شده از آن استفاده کنیم در واقع خودمان را به سلاحی فوق العاده قدرتمند مسلح نمو ده ایم  که ما را در مسیر زندگی وعبور از بحرانهای روزگار کمک موثری می نماید.

چه بسا بسیاری از گرفتاریهاومشکلات که گریبان افراد را گرفته ناشی از استفاده غلط ونا بجا از این قابلیت می باشد .بنا براین آگاهی از رموز وشیوه های کار کرد آن برای داشتن زندگی ایده آل لازم است .انشاالله در جلسات آتی این موضوع را کالبد شکافی می نمایم وشیوه استفاده صحیح از آنرا بیان می نمایم

 شاد وسر بلندباشید

 

                                                                         یاحق

 





تاریخ: سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا