موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

بطور يقين نكوداشت بزرگان ملي و ديني نشان از قدرشناسي ملت و گوياي تاريخ پرافتخار اين مرز و بوم است كه يادآوري آن براي نسلهاي بعدي بعنوان ضرورتي اجتناب ناپذير، موجب ثبات و پويايي هويت و ماندگاري آثار و مواريث ملي و ديني كشور در گذر زمان خواهد بود.

          گذشت سه دهه از تاريخ ماندگار و سراسر افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي، تحولات عميقي را در فرهنگ و تاريخ ايران زمين به وجود آورده كه هريك از اين مقاطع تاريخي گواه صادقي بر هوشياري و تمام كارهاي ديگر مانند مظلوميت، ايستادگي و از جان گذشتگي ملتي بزرگ در راه اهداف و آرمانهاي مقدسي است كه با تمام وجود بر آنها باور داشته و در راه حفظ اين دستاوردهاي عظيم، بزرگان و عزيزان بسياري تمام هستي خود را در طبق اخلاص نهاده و همه سختيها و مشكلات را بجان خريدند.

          بزرگ مرداني همچون دكتر اردشير حسين پور - خدايش رحمت كند، نهضت و پويايي علمي كشور مديون تفكرات عميق، كلان و راهبردي همانند ايشان است.

اكنون به مراسم پنجمین سالگرد درگذشت آن مرد علم، تكنولوژي و اخلاق نزديك مي شويم. برماست نهضت علمي اي كه ايشان به تلاش و كوشش طاقت فرسا بنيان گذاشته است و اهداف عاليه آن تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده است، زنده نگهداريم و ادامه دهنده آن باشيم.





تاریخ: سه شنبه 20 دی 1390برچسب:26 دیماه, درگذشت دکتر حسین پور,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا