موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

فروشندگان بزرگ به شرکتهای خود اعتقاد دارند. کالاها و خدمات خود را باور دارند. به مشتریان خود هم اعتقاد دارند. از همه اینها مهم تر، خودشان و توانمندیهایشان را باور می کنند. می دانند که می توانند به موفقیت برسند.

میزان اعتقاد شما به ارزش کالال یا خدمتی که در بازار ارائه می کنید، روی توانایی شما برای جلب کردن مشتریان به اینکه کالا یا خدمت خوبی دریافت می کنند، اثر می گذارد. اغلب اوقات فروش را انتقال اشتیاق تعریف کرده اند. هر چه در مورد کالائی که می فروشید مجاب تر و متقاعدتر باشید، اشتیاق شما مسری تر می شود و مشتریانتان بیشتر احساس می کنند که باید برای خرید آن اقدام کنند.

انسانها در هر کاری که می کنند و هر حرفی که می زنند احساسی عمل می کنند. به همین دلیل است که علاقه نشان دادن به مشتریان برای موفقیت فروش ضرورت دارد. حتماً شما هم شنیده اید که می گویند برای مردم مهم نیست که چقدر می دانید. برای آنها مهم این است که چقدر به آنها توجه می کنید. این را هم می دانیم که هر چه کارتان را بیشتر دوست بدارید، توجه و علاقه تان به دیگران بیشتر می شود. هر چه نسبت به شرکت، کالاها و خدمات خود متعهدتر باشید، بیشتر به مشتریان علاقه نشان می دهید. هر چه بیشتر به شرکت و مشتریان خود علاقه داشته باشید، بیشتر می خواهید به آنها کمک کنید تا تصمیم مناسبی برای خرید کردن بگیرند.

از آن جایی که به هرچه در اعلب اوقات فکر کنید همان می شوید باید عبارت«کارم را دوست دارم» را تکرار کنید هر چه بیشتر این عبارت را تحویل خودتان بدهید به فروشنده بهتری تبدیل می شوید و بیشتر از فعالیتهای فروش خود لذت می برید. هر چه بیشتر از کارتان لذت ببرید کارتان را بهتر انجام می دهید و نسبت به مشتریان متعهدتر می گردید. این گونه فروش کردن برایتان ساده تر و بازهم ساده تر می شود.

عبارات تأکیدی برای فروش بهتر برای خود درست کنید.





تاریخ: دو شنبه 19 دی 1390برچسب:ارسطو, کار, فروش, تعهد,
ارسال توسط اله کریم عباس نیا