موسسه ورزشی ترلان قشقایی شاهین شهر
ماموریت این وبلاگ، اطلاع رسانی در خصوص ورزش قشقایی های شاهین شهر

ما در زندگي در همه حال در حال خريد و فروش هستيم. خريد و فروش در لحظه به لحظه زندگي ما جاري است. خريد و فروش جزء لاينفك زندگي ماست. ما اگر درس مي خوانيم براي معامله اي است كه براي به دست اوردن موقعيت بهتر تلاش مي كنيم يعني وقت خود را روي تحصيل مي گذاريم تا مدركي به دست بياوريم و از آن براي ارتقاي شغلي و اجتماعي خود استفاده كنيم. اگر چاي مي خوريم براي اين است كه خستگي خود را از تن به در كنيم. اگر و اگر ...، همه در واقع خريد و فروش است و لذا بهترين توانمندي در زندگي اين است كه ما هم بتوانيم بهترين خريد را داشته باشيم و هم داشته هاي خود را به قيمت مناسب بفروشيم و يا در ميان اين همه رقابت وحشتناك بتوانيم اجناس خود را عرضه و به فروش برسانيم. لذا فروش و خريد مهمترين و حياتي ترين جزءزندگي ماست.

اگر مي خواهيد فروشنده خوبي باشيد بايد بتوانيد مشتريان احتمالي را خوب پيدا كنيد و كالا و خدمات خود را ارائه كنيد و ثانياً بتوانيد فروش خود را قطعي كنيد. اگر نمي توانيد مشتريان احتمالي را پيدا كنيد يا فروش را نمي توانيد قطعي كنيد كار را تعطيل كنيد و فكري به حال اين دو موضوع مهم بكنيد.

اصل مهم فروش1: پيدا كردن مشتريان احتمالي و ارائه كالا و خدمات

اصل مهم فروش2: قطعي كردن فروش

اين خوب نيست كه مشتريان زيادي از كالاها و خدمات شما بازديد كنند ولي شما فروش نداشته باشيد اگر مي خواهيد موفق باشيد بايد فروش داشته باشيد. نمي توانيد بگوييد همين كه تعداد زيادي بازديدكننده داشتم كافي است بلكه شما بايد فروش داشته باشيد. درست است كه روزهاي اول فروش كم است ولي بايد باشد.

هر دو اصل فوق بايد مورد توجه قرار گيرد. سقف موفقيت شما را در فروش، ضعيف ترين مهارت شما مشخص مي كند يعني اگر در يك مهارت(اصل اول: پيدا كردن مشتري قوي هستيد) ولي در اصل دوم:قطعي كردن فروش ضعيف هستيد سقف درآمد يا موققيت شما به اندازه ضعيف ترين مهارت شماست لذا بايد تمام مهارتها  را ارتقا داد.

در هر دو اصل بايد نكته «بهبودهاي جزئي» هميشه مدنظر باشد يعني شما توجه داشته باشيد كه نسبت به فروشندگان و رقباي خود بهبودي روزانه بيشتري در بحث فروش داشته باشيد يعني اينكه خود را اندازه گيري كنيد و شاخصها را بررسي نماييد و رشد خود را مشخص كنييد و در كار خود براي رشد بيشتر بهبود ايجاد كنيد.

من مطالب زنجيره اي را در خصوص روش هاي عالي فروش تحت عنوان فوق ستاره فروش شويدبيان مي كنم و اميدروام كه مثمر به ثمر باشد.





ارسال توسط اله کریم عباس نیا